خدمات تعمیر مبل سلطنتی و هزینه خدمات رویه کوبی مبل سلطنتی

بسیاری از افراد در دکوراسیون منزل خود از مبل سلطنتی استفاده می کنند و به مرور زمان مستهلک شده و نیاز به تعمیر مبل خواهید داشت با ما همراه شوید تا هر آنچه که باید درباره تعمیر مبل سلطنتی و هزینه رویه کوبی مبل سلطنتی لازم دارید دست پیدا کنید.

با توجه به گران شدن انواع مبلمان به خصوص مبل سلطنتی بهترین و اقتصادی ترین گزینه تعمیرات مبل سلطنتی است چرا که با هزینه بسیار ناچیز مبل خود را تعمیر خواهید کرد و یک مبل نو تحویل خواهید گرفت و نیازی به خرید مبل نو نخواهید داشت.

با توجه به گسترش و پیشرفت صنعت مبلمان، دیگر تعمیر مبل سلطنتی شامل شکستگی چوب در قسمت پایه و دسته نیست بلکه فرا تر از شکستگی و فرسودگی مبل است امروزه تعمیر مبل سلطنتی در قسمت های طلاکاری چوب، تعویض روکش پارچه، منبت کاری، رویه کوبی، لمسه کوبی مبل و… قابل انجام است و شما با هزینه بسیار کم می توانید رنگ و طرح دکوراسیون خود را نو نوار کنید و تغییرات جدید را در دکوراسیون خود به وجود بیاورید.

همین حالا تماس بگیر

قیمت گذاری، ثبت سفارش و بررسی مبل به صورت آنلاین انجام می‌شود.

رویه کوبی مبل سلطنتی

رویه کوبی مبل سلطنتی بسیار کار حرفه ی و با مهارت بالایی است و هر تعمیرکار مبلی قادر به انجام آن نخواهد بود به همین خاطر برای رویه کوبی مبل سلطنتی خود حتما با تحقیق و پرس و جو تعمیرکار مجرب و ماهر را انتخاب نمایید چرا که مبل سلطنتی از ظرافت و زیبایی بر خوردار است و در هنگام تعمیر مبل سلطنتی هرگونه سهل انگاری باعث از دست رفتن زیبایی و ظرافت آن خواهد شد.

رویه کوبی مبل سلطنتی به دو صورت قابل انجام است کلاف خام مبل و مبل فرسوده که رویه کوبی در حالت اول یعنی کلاف خام مبل بسیار راحت تر است.

چه نوع خدماتی در تعمیر مبل سلطنتی ارائه می شود؟

بسیاری از دوستان همواره این سوال را از ما می پرسند که در تعمیر مبل سلطنتی چه خدماتی ارائه می شود؟ که برای درک بیشتر و بهتر و فرآیند آگاه سازی این سوال را کامل جواب می دهیم خدماتی که در تعمیر مبل سلطنتی ارائه می شود عبارتند از

  • تعمیر مبل سلطنتی با تعمیر کلاف
  • شستشوی مبل و انجام تزییات به سلیقه دلخواه شما
  • رویه کوبی مبل
  • ورق کاری با ورق های نقره و طلا
  • رنگ کاری و طلاکاری چوب مبل سلطنتی
  • تعمیر و تعویض فنر مبل
  • تعمیر و تعویض فوم و اسفنج مبل
  • تعمیر و تعویض پارچه رومبلی
  • تعمیر انواع شکستگی پایه و دسته مبل
  • برطرف کردن لقی کلاف و ایرادات نجاری
  • لمسه دوزی مبل

برطرف کردن لقی کلاف و شکستگی

بعضی مواقع در صورت استفاده غیر اصولی و مستهلک شدن مبل نیاز به تعمیرمبل سلطنتی الزامی می شود که یکی از این کارها لق شدن کلاف و شکستگی پایه و دسته مبل است که در سریع ترین زمان ممکن باید مبل تعمیر شود تا طول عمر آن بالاتر رود و در صورت بی توجهی دیگر مبل قابل تعمیر نمی شود.

هزینه تعمیر مبل سلطنتی متغییر می باشد و با توجه به میزان خرابی مبل و هزینه دستمزد تعمیرکار مبل بستگی خواهد داشت.

خرابی و تو رفتگی فوم مبل سلطنتی

یکی از قسمت هایی که در مبل سلطنتی بسیار مهم است فرم فوم ها می باشد و در صورت خرابی و تو رفتگی فوم ها و اسفنج های مبل باعث می شود که مبل از قیافه بیافتد و دکوراسیون منزل شما را تحت تاثیر خود قرار بدهد که بهترین راهکار برای این موضوع تعویض فوم مبل سلطنتی است چرا که با هزینه بسیار کم دوباره از مبل خود می توانید مثل روز اول استفاده نمایید.

پارگی و فرسودگی پارچه رومبلی

پارچه مبلی

یکی دیگر از قسمت های مبل سلطنتی پارچه مبلی است و در صورت نگهداری حیوانات خانگی و داشتن بچه خردسال معمولا پارچه رومبلی پاره می شود و زودتر از هر زمانی مستهلک می شود که تنها راه برای برطرف کردن پارگی تعویض پارچه رو مبلی است که بهتر از از پارچه های با کیفیت بالاتر استفاده نمایید همچنین اگر بعد از مدتی استفاده از مبل سلطنتی نیاز به تغییر دکور داشتید لازم نیست مبل نو خریداری نمایید کافی است که رنگ پارچه رو مبلی را تغییر دهید هرچند که می توایند از رنگ کاری و طلاکاری همراه با منبت کاری استفاده نمایید و طرح جدیدی را در مبلمان و تاج مبل خود ایجاد نمایید و از صرف هزینه های هنگفت جلوگیری نمایید.

جمع بندی مقاله و کلام پایانی

مبل سلطنتی یکی از پر طرفدارترین و شکیل ترین مبلمان موجود در بازار به شمار می آید و از طرفداران ویژه ی برخوردار می باشد و از جمله مبلمان مجلسی به حساب می آید که در این مقاله تعمیر مبل سلطنتی و هزینه ی آن پرداختیم در پایان خوشحال می شویم نظرات و تجارب خود را در این زمینه با ما و دیگر دوستانتان در میان بگذارید شاد و پیروز باشید.

خدمات تعمیرات مبل آیکا تایید شده استاده در خدمات تعمیرات مبل استاده است.

ثبت دیدگاه