تعویض روکش صندلی اداری، گردان و کامپیوتر

تعویض روکش صندلی اداری

امروزه تعویض روکش صندلی اداری می‌تواند ظاهری نو و جدید به فضا و محیط  کار شما بدهد. بنابراین شما می‌توانید باهزینه ای اندک و با انجام حرکتی اقتصادی، مجددا از صندلی خودتان استفاده کنید و از استفاده آن لذت ببرید. صندلی‌های اداری برای بسیاری از فضاها انتخاب های مناسبی محسوب میشوند. اما به مرور زمان تعویض روکش صندلی گردان به اقدامی ضروری برای این محصولات بشمار میرود.

به همین دلیل است که یکی از خدمات آیکا دکور تعمیر صندلی اداری محسوب میشود. استفاده مستمر از این صندلی‌ها می‌تواند روکش آن را دچار پوسیدگی، سوراخ شدگی و یا پارگی کند به همین دلیل در ادامه شما را بیشتر با تعویض روکش این صندلی‌ها آشنا خواهیم کرد.

خدمات تعویض روکش صندلی اداری

در بحث‌های مختلف اهمیت صندلی‌های اداری کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. اما به طور کلی بحث اهمیت دادن و تعویض روکش صندلی اداری می‌تواند علاوه بر افزایش عمر مفید ‌آنها در بوجود آوردن ظاهری زیباتر موثر باشد. به همین دلیل شما به جای خرید یک اصلی جدید می‌توانید تعمیر و تعویض قطعات صندلی اداری و روکش آن را مد نظر قرار دهید. در حال حاضر تعویض رویه صندلی در زمان کمتر و با تجهیزات و مهارت بیشتری انجام میشود.

به همین دلیل است که شما با سپردن این امر مهم و حساس به یک مجموعه متخصص و ماهر نتیجه خوبی کسب نمایید. نکته مهم در این کار شناخت استانداردها و ارگونومی مربوط به صندلی های اداری و رویه کوبی آنها است. تا مصرف کننده بتواند تجربه خوبی از نشستن و استفاده از آن داشته باشد.

جهت اقدام برای تعویض جک صندلی اداری در آیکا دکور توسط متخصصین روی آن کلیک کنید

تعویض روکش صندلی گردان

صندلی های گردان عموما در منازل، اداره جات و یا فضاهای خدماتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که استفاده از این صندلی‌ها به صورت مستمر و مداوم باشد. پس بعد از گذشت چندین سال بوجود آمدن مشکلاتی برای روکش‌های این صندلی قابل پیش‌بینی است.

زمانی که روکش صندلی دچار چسبندگی(در صورت چرمی بودن و استفاده از چرم با کیفیت پایین)، پوسیدگی، خط و خش، سوراخ شدن و یا از بین رفتن کیفیت و رنگ پارچه شد می‌توان به این فکر افتاد که زمان تعویض آن فرا رسیده است. حتی پایه آن نیز ممکن است به مرور زمان دچار مشکلاتی شود که به راحتی آن را می‌توان با استفاده از خدمات تعمیر و تعویض پایه صندلی اداری برطرف نمود.

تعویض روکش صندلی گردان و کامپیوتر

برای این کار لازم است ابتدا روکش قبلی از صندلی جدا شده و یا روکش جدید در صورت امکان بر روی صندلی قبلی نصب گردد. پس از طی شدن مراحل انتخاب پارچه جدید، محاسبه ابعاد و ارائه الگو پارچه بریده خواهد شد. سپس دراقدامات بعدی پارچه بوسیله چسب‌های صنعتی یا منگنه بر روی قسمت های مختلف از جمله پشتی صندلی، کفی و در صورت نیاز دسته‌های آن که از هم جدا شده‌اند؛ قرار میگیرد و به صور کامل فیکس میشود. در تمامی این مراحل تخصص انجام دهنده این کار و موارد اولیه بکار رفته در طی پروسه تضمین کننده کیفیت خروجی نهایی است.

تعویض روکش صندلی کامپیوتر

تعویض روکش صندلی‌ها کامپیوتر نیز همانند صندلی های اداری و گردان شامل مراحل و حساسیت یکسانی می‌شود. در مرحله قبل از تعویض و رویه کوبی صندلی می‌توان در صورت احساس نیاز بر روی مواردی همچون تعمیر صندلی، تعویض قطعات مختلف آن، قرار دادن اسفنج جدید و تعمیر پایه و چرخ‌ها نیز تمرکز کرد. صندلی‌های کامپیوتر عموما در مصارف خارنگی و یا اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند. و امکان استفاده طولانی مدت همراه با راحتی و آسایش از جمله ویژگی‌های مهم آنها بشمار می آید. به همین خاطر تقویت این صندلی ها جزء موارد تخصصی است که به صورت کارگاهی انجام می‌شود.

انجام رویه کوبی صندلی

یکی از مراحل بسیار مهم در رویه کوبی صندلی انتخاب جنس و متریال مناسب است. شما باید بر اساس نوع فضا، عملکرد آن و نیازهای خودتان بهترین گزینه را انتخاب نمایید. در حال حاضر دست مشتریان از بابت انجام پارچه های مختلف در بین کالیته های ایرانی یا خارجی بسیار باز است.

 به طور کلی اغلب متریال بکار رفته برای تعویض روکش صندلی گردان به صورت چرمی و یا پارچه ای می‌باشد. هر کدام از این دو جنس می‌توانند به شکل‌ها، رنگ و خصوصیات مختلفی ارائه شوند. استفاده از دوخت‌های متنوع و تزئینات خروجی نهایی کار شما را متفاوت‌تر خواهد کرد. شما می‌توانید بر اساس بودجه ای که برای این کار درنظر گرفته‌اید؛ از چرم طبیعی، مصنوعی، پارچه های پلی استر و یا معمولی در رنگ بندی های مختلف استفاده کنید.

مشخصات رویه کوبی صندلی مطلوب

شما باید با مشخصات و ویژگی های تعویض روکش صندلی اداری و یا گردان به طور کامل آشنا باشید. و در زمان سپردن این کار به یک فرد ماهر این مولفه‌ها را حتما موردنظر قرار دهید. شما با شناخت و کسب آگاهی در زمینه این موارد می‌توانید انتخابی هوشمندانه‌تر داشته باشید. برخی از خصوصیات و ویژگی های رویه کوبی صندلی مطلوب از جمله موارد زیر است:

انعطاف پذیری و دوام:

وقتی صحبت از مبلمان و صندلی میشود اولین موردی که به ذهن افراد می‌آید استفاده طولانی مدت از آنها است. بنابراین شاید اولین نکته‌ای که باید در زمان خرید و تعمیر صندلی‌ها، بخصوص ادارای درنظر بگیرید دوام و میزان پایداری آنها است.

قابلیت شتسشو و نظافت:

اینکه بتوانید صندلی که در طول مدت زمان زیادی از آن استفاده می‌کنید به صورت منظم تمیز کنید می تواند مولفه مهمی برای انتخاب متریال اولیه رویه کوبی محسوب شود. قابلیت شستشوی تخصصی و یا تمیز کردن پارچه و بخش‌های مختلف آن با دستمال از مواردی است که عموما برای مشتریان بسیار قابل توجه است. برخی از پاچه ها خصوصیت آنتی باکتریال و مقاومت در برابر لکه دارند.

که عموما نیز قیمت‌های بالاتری را شامل می‌شوند؛ اما می‌توان برای مدت زمان بیشتری با ظاهر جذاب و نو از آنها استفاده نمود. رنگ پارچه انتخاب شده برای تعویض روکش صندلی اداری نیز از مواردی است که باید حتما به آن فکر کنید. معمولا رنگ هایی با تناژ تیره و چرک تاب می‌توانند گزینه‌های مناسبی بشمار بیایند.

انجام رویه کوبی صندلی

صرفه اقتصادی:

یکی از موارد مهمی که در تعویض و خرید رویه نو مطرح می‌شود، قیمت آن است. امروزه بازه‌های قیمتی مختلفی برای انجام خدمات رویه کوبی صندلی و  انتخاب پارچه می‌توان درنظر گرفت که مقدار آن بر اساس جنس، شرکت تولید کننده، وارداتی بودن کالا یا ساخت در ایران می‌تواند متفاوت باشد.

مواد اولیه با کیفیت و تمیزی در اجرا:

به طور کلی تفاوت‌های یک کار معمولی با یک کار حرفه‌ای در جزئیات آن مشخص می‌شود. نکاتی مثل قرار دادن زیپ، توجه به دوخت مناسب در لبه‌‌ها و همچنین اتصال درست پارچه به صندلی در نقاط مورد نیاز از جمله مواردی است که یک تیم متخصص همیشه به آن توجه دارند. عدم چین افتادگی در رویه کوبی و تعویض صندلی اداری و همچنین بوجود آوردن فرم مناسب و راحت می‌تواند از نشانه‌های یک رویه کوبی مطلوب باشد.

در پایان

در این صفحه سعی کردیم تا با بررسی مراحل و اهمیت تعویض روکش صندلی اداری، گردان و کامپیوتر به شما آگاهی بیشتری در این زمینه بدهیم. اگر قصد تعویض روکش صندلی  خود را دارید، بهتر است با سپردن این امر حساس به یک مجموعه ماهر خیالتان را از بابت کیفیت نهایی کار راحت کنید. آیکادکور می‌تواند با انجام تعمیرات مبلمان، صندلی‌های اداری و رویه کوبی آنها به شما در این کار کمک کند.

ثبت دیدگاه