تعمیر در محل
تعمیر صندلی در محل

صندلی اداری شما در محل تعمیر می‌شود. کافیست برای اطمینان از این وضوع با ما در تماس باشید.

قطعات با کیفیت

استفاده از قطعات با کیفیت در زمان تعویض قطعات صندلی، استفاده از قطعات اورجینال تایوانی یا آلمانی

ضمانت کتبی تعمیرات

تا 2 سال گارانتی تعویض قطعات در صورت خرابی (جک و مکانیزم) و تا 3 سال ضمانت ترک و پوسته پوسته شدن چرم

فاکتور رسمی ویژه ادارات

ارائه فاکتور رسمی به شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی

تعمیر صندلی اداری در محل

قبل از اینکه پاسخ دهیم چه خدماتی در تعمیرات صندلی اداری در محل صورت می‌گیرد بهتر است توضیحاتی کلی در مورد خدمات تعمیر صندلی بیان کنیم:

یکی از مراحل در تعویض روکش صندلی تعویض فوم و ابر صندلی است که حساسیت کار را بالا خواهد برد. دقت داشته باشید به دلیل اینکه صندلی اداری وسیله‌ای است که در طولانی مدت از آن استفاده می‌کنید، از پارچه خوبی برای تعویض آن استفاده کنید تا حس داغ شدن و عرق کردن به شما دست ندهد.

تعمیر صندلی در محل

تعویض چرخ صندلی

شکسته شدن چرخ‌های صندلی عمده ترین مشکل در خدمات تعمیر صندلی اداری می‌باشد که حتی خودتان با دیدن یک فیلم آموزشی می‌توانید برای این کار اقدام کنید. دقت داشته باشید زمانی که چرخ صندلی شما سفت است و به سختی تغییر مسیر می‌دهد می‌توانید صندلی را برعکس کنید و به تمیز کردن چرخ‌ها بپردازید. گاهی کثیف شدن چرخ‌ها در اثر گذشت زمان و یا گیر کردن اشیای ریز داخل چرخ‌ها، عملکرد آنها را برهم میزند. پس قبل از اقدام برای تعمیرات حتما از تمیز بودن آنها مطمئن شوید.

تعویض جک صندلی

اگر مشکل بالا و پایین شدن صندلی خود را دارید و پس از مدتی از بالا بردن صندلی خود، دوباره صندلی پایین آمد، مشکل در جک صندلی اداری است که باید جهت تعمیر آن اقدام نمایید.شکستگی و خالی شدن گاز جک از دلایل نیاز به این خدمت از تعمیر صندلی می‌باشد. برای مشاهده قیمت تعویض جک صندلی اداری کلیک کنید.

تعویض مکانیزم صندلی

در صورتی که تعادل شما روی صندلی حفظ نمی‌شود و نمی‌توانید به راحتی صندلی را بچرخانید و یا تکیه گاه آن را عقب و جلو کنید، نیاز به تعویض مکانیزم صندلی اداری ایجاد می‌شود. برای مشاهده قیمت مکانیزم صندلی اداری کلیک کنید.

تعویض روکش صندلی

یکی از نیازهایی که به مرور زمان هر فرد آن را تجربه خواهد کرد فرسودگی روکش صندلی است که گاهی این فرسودگی جای خود را با پارگی روکش صندلی نیز عوض خواهد کرد. دقت داشته باشید که تعویض روکش صندلی کاری تخصصی است که حتما باید توسط تعمیرکار صندلی حرفه‌ای انجام شود تا حین نشستن روی آن احساس راحتی داشته باشید.

تعویض پد و دسته صندلی

یکی دیگر از خدمات در تعمیر صندلی اداری است که انجام آن توسط تعمیرکار توصیه می‌شود. پاره شدن، شکستن و لق خوردن دسته صندلی است که شما در این صورت می توانید با تعمیر صندلی اداری آیکا تماس گرفته و مشکل مورد نظر را به راحتی حل کنید.

تعویض پایه صندلی

گشاد شدن پایه صندلی و شکسته شدن آن سبب اقدام برای تعویض پایه صندلی خواهد شد. زمانی که گلوگاه صندلی گشاد شود جک صندلی به درستی درون آن قرار نخواهد گرفت و سبب اذیت شدن افراد خواهد شد. تعویض قاب فنر پشتی صندلی اداری: از مشکلات عمده‌ای است که همه دچار آن خواهند شد؛ صدای جیر جیر صندلی هنگام عقب و جلو کردن پشتی صندلی. این مشکل به دلیل شکستگی و آسیب در قسمت قاب فنر پشتی صندلی اداری است که تعمیرکار آن را تعویض می‌کند و در برخی موارد آن را می‌توان جوش داد. این مورد بستگی به تشخیص متخصص دارد.

حال می‌توان گفت کدامیک از خدمات تعمیر صندلی اداری در محل انجام می‌شود:

  1. تعویض چرخ صندلی، تعویض جک و مکانیزم صندلی اداری قابل تعمیر در محل
  2. تعویض روکش صندلی اداری به دلیل استفاده از دستگاه در محل قابل تعمیر نیست
  3. تعویض پد و دسته صندلی اداری در محل قابل تعمیر است
  4. جوشکاری قاب پشتی صندلی اداری در کارگاه انجام می‌شود.
تعمیر صندلی اداری در دفتر کار
قیمت تعمیر صندلی اداری

قیمت تعمیرات صندلی اداری

یکی از مواردی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند قیمت تعمیرات صندلی اداری در محل و کارگاه می‌باشد. به‌طور کلی می‌توان گفت هزینه تعمیر صندلی اداری به موارد زیر بستگی دارد:

خدمت حدود قیمت به تومان
جک چینی 200.000
جک صندلی تایوان WDF با 18 ماه ضمانت 250.000 تا 300.000
پایه پلاستیکی کارمندی (تا 60 کیلو وزن) 250.000
پایه کروم فلزی کارمندی 350.000
پایه کروم فلزی مدیریتی 450.000
پایه کروم فلزی مدیریتی ورق ضخیم 12 ماه ضمانت 600.000
مکانیزم کلاچی دو اهرم با 12 ماه ضمانت 280.000
مکانیزم منشی تک اهرم (تعویض در کارگاه) 250.000
مکانیزم اتوبوسی معمولی با 12 ماه ضمانت 700.000
مکانیزم اتوبوسی براکت دار با 12 ماه ضمانت 800.000
چرخ ژله‌ای 25.000
تعویض روکش (کف و پشت) 300.000 تا 1.200.000
دسته (جفتی) 250.000 تا 450.000
پد دسته (جفتی) 250.000 تا 380.000
ایاب و ذهاب در محل 50.000 تا 80.000
  1. نوع خدمت(تعویض چرخ، تعویض روکش، تعویض جک یا مکانیزم): واضح است که تعویض روکش صندلی اداری هزینه بیشتری در تعمیرات به خود اختصاص می‌دهد. البته در این مورد نوع پارچه انتخابی و میزان پارچه نیز دخیل است.
  2. تعداد صندلی ها نیز در افزایش و کاهش هزینه تعمیر دخیل است.
  3. تعداد چرخ‌ها: اگر چرخ‌های شکسته شده صندلی‌های شما کمتر از 5 عدد باشد اصولا تعمیرکار صندلی اداری این مورد را قبول نخواهد کرد مگر آنکه 5 عدد از چرخ‌های صندلی را بخواهید تعویض کنید و یا هزینه هر 5 عدد را بدهید. اگر تعداد چرخ‌های شما بیشتر از 5 عدد باشد سرویسکار در محل حضور می‌یابد و چرخ‌ها را تعویض میکند.
  4. هزینه ایاب و ذهاب: تعمیرکار علاوه بر هزینه قطعه و اجرت، هزینه ایاب و ذهاب را نیز دریافت خواهد کرد.
  5. میزان حرفه‌ای بودن تعمیرکار صندلی اداری سبب می‌شود دستمزد بیشتری دریافت شود که صد در صد ارزش آن را دارد.
  6. استفاده از قطعات اورجینال یا نامرغوب: یکی از مهمترین موارد در تعیین قیمت تعمیر صندلی اداری استفاده از قطعات اورجینال یا قطعات غیر اصل می‌باشد که مشخصا قطعات اورجینال هزینه بیشتری را به خود اختصاص خواهند داد. قطعات موجود در بازار جهت تعمیر صندلی اداری، قطعات چینی و تایوانی می‌باشند که قطعات تایوانی عمر و کیفیت بالایی در این میان دارند.

هنگام تعمیرات صندلی نکات را به خاطر بسپارید!

  • جهت اقدام برای تعمیر صندلی اداری سعی کنید قطعات اصلی را سفارش دهید تا دوام و کیفیت حین استفاده از صندلی بالا باشد.
  • برای رویه کوبی صندلی اداری از چرم و یا پارچه با کیفیت استفاده کنید و سعی کنید از راهنمایی‌های تعمیرکار صندلی در این زمینه بهره ببرید.
  • دقت داشته باشید پس از تعمیر صندلی حتما از تعمیرکار فاکتور دریافت کنید.
  • تضمین اصل بودن قطعات و دریافت ضمانت از جانب تعمیرکار را فراموش نکنید.

تعمیر صندلی اداری در محل چه خدماتی قابل انجام است؟

این سوال که چه خدماتی برای تعمیر صندلی اداری در محل قابل انجام است سوال بسیاری از دوستان در این زمینه می باشد که در ادامه خدمات به شرح ذیل می باشد:

  • تعمیر و تعویض جک
  • تعمیر و تعویض پد تکیه گاه
  • تعویض فوم صندلی اداری با توجه به نیاز
  • تقویت فوم صندلی اداری با توجه به درخواست کارفرما
  • در صورت نیاز به رنگ کاری، با توجه به جنس صندلی این کار صورت می گیرد.
تعمیر صندلی اداری

بیشترین خرابی صندلی گردان و اداری

بر حسب تجربه ی که در این مدت بدست آورده ایم بیشترین تعویض و تعمیرات مربوط به جک صندلی است، چرا که بر اثر استهلاک و کار زیاد به مرور زمان نیاز به تعمیر و حتی تعویض پیدا می کند، به همین خاطر یکی از قطعاتی که بیشترین هزینه خرابی را برای تعمیر صندلی خواهد داشت قطعه جک صندلی می باشد.

دومین قطعه ی که بیشترین خرابی را در صندلی های اداری را دارد چرخ های صندلی است، چون صندلی های چرخ دار با توجه به اینکه بر روی پایه های فلزی سوار می شوند وظیفه حرکت و جابه جایی و تحمل وزن را بر عهده دارند به همین خاطر بیشترین خرابی را بعد از جک صندلی اداری دارد.

علل خرابی صندلی گردان

خرابی و تعمیرات صندلی به موارد زیادی بستگی دارد مواردی همچون مراقبت و نگهداری و نحوه نشستن و استفاده از صندلی و…

اما جدا از نوع استفاده از صندلی بیشترین عللی که معمولا باعث می شود که صندلی نیاز به تعمیر پیدا کند موارد ذیل می باشد.

  • بر اثر استفاده زیاد و مداوم از صندلی کنیک پایه و پوسته جک گشاد می شود که نشان دهنده نیاز به تعمیرات یا تعویض قطعات می باشد.
  • در برخی موارد به دلیل عدم استفاده اصولی از صندلی، فشار زیادی به قسمت تکیه گاه صندلی توسط اپراتور وارد می شود که باعث صدا دار شدن صندلی و حتی شکستن آن می شود.
  • بسیاری از کارمندان اداره، صندلی اداری خود را با آب شستشو می دهند این کار باعث می شود که به داخل ابر و فوم صندلی اداری، آب نفوذ نماید و خراب شود.
  • در بعضی از اوقات جک صندلی بالا می باشد و پریدن روی آن باعث خارج شدن گاز داخل جک صندلی می شود و جک صندلی نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا می کند.
  • بر اثر وزن زیاد و استفاده غیر اصولی و حرکت های ناگهانی، چرخ های صندلی گردان شکسته یا گیر می کنند که نیاز به روغن کاری یا تعویض چرخ به وجود می آید.
  • فشار آوردن بیش از حد به دسته های صندلی، باعث شکسته شدن آن می شود.
  • بسیاری از کارمندان از قفل کن، زیاد استفاده غیر اصولی می کنند که این کار سبب خرابی و شکستن مکانیزم صندلی و گاها سبب خرابی پشتی صندلی نیز می شود خرابی مکانیزم صندلی و پشتی آن، قیمت تعمیرات صندلی را بالا می برد.
بازگشت به بالا
محصول به سبد خرید شما اضافه شد