تعمیر صندلی نیلپر: خدمات تعویض روکش صندلی نیلپر

تعمیر صندلی نیلپر

تعویض قطعات و تعمیر صندلی نیلپر (nilper) یکی از بزرگ‌ترین محاسن یک کالای با کیفیت محسوب میشود. به همین خاطر در صورت بروز هر مشکل و خرابی می‌توان به سادگی آن را برطرف نمود و برای مدت طولانی‌تری از آن استفاده کرد. در نتیجه می‌شود انتظار داشت که با کاهش هزینه ها و افزایش طول عمر محصول بتوان بهره وری بیشتری از آن داشت. یکی از سرفصل‌های مهم تعمیر صندلی اداری در آیکا دکور تعویض روکش صندلی نیلپر می‌باشد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

تعمیر صندلی نیلپر

تعمیر صندلی های اداری یا خانگی روندی طبیعی در استفاده از این محصولات است. به این دلیل که ممکن است پس از مدتی قسمت های مختلفی اعم از چرخ‌ها، پایه، جک و یا روکش دچار مشکلات و یا در اثر مرور زمان مستهلک یا کهنه شوند. در این زمینه حتما نیاز به تعویض کامل صندلی نیست و می‌توان با انجام تعمیرات مجددا از آن استفاده نمود.

خوشبختانه صندلی‌های برند نیلپر به دلیل کیفیت ساخت بالا قابلیت خوبی برای تعمیر پذیری دارند. و به علت تولید در داخل ایران قطعات آن را می‌توان بدون هیچ مشکلی از طریق نمایندگی رسمی فعال و یا شرکت‌های تعمیرات معتبر به سادگی تعویض نمود.

تعمیر و تعویض قطعات صندلی اداری و چرخ‌های آن یکی از مسائل متداولی است که در صندلی‌ها دیده میشود. به دلیل برخورد این قسمت با اطراف و استفاده زیاد از آن، در طول مدت طولانی می‌توان شاهد شکستگی یا هرز شدن آن بود. به همین دلیل است که سرویس و یا تعمیر چرخ ها بعد از گذشت چند سال و در صورت بروز مشکل یکی از موارد قابل پیش بینی محسوب میشود. بنابراین برای سرویس یا تعمیر صندلی نیلپر نیز باید حتما بررسی چرخ ها را لحاظ کرد.

علاوه بر چرخ قسمت‌هایی از جمله جک بالا برنده پایه نیز قابل تعمیر است. تعمیر و تعویض پایه صندلی اداری یکی از مواردی است که می‌تواند به طول عمر آن بیفزاید. این بخش به دلیل تحمل وزن بالا ممکن است بعد از گذشت چندین سال کارایی سابق را نداشته باشد و به مرور شل یا افتاده شود. بنابراین در تعمیرات صندلی نیلپر باید موارد زیر را حتما درنظر گرفت:

  • رگلاژ بودن جک پایه
  • اتصالات پشتی صندلی
  • بررسی چرخ‌ها برای شکستگی، در رفتگی و ایرادات دیگر
  • تعویض فوم‌های فرسوده صندلی در صورت لزوم و فرو رفتگی در مرور زمان
جزئیات تعمیر صندلی نیلپر

تعویض روکش صندلی نیلپر

گاها بعد از گذشت چندین سال روکش مبلمان دچار پارگی، خراشیدگی و یا پوسیدگی می‌شود. این مورد را می‌توان در جنس‌های چرم و یا پارچه به مرور زمان مشاهده کرد و این را امری اجتناب ناپذیر دانست. تعویض روکش صندلی نیلپر می‌تواند جلوه‌ای نو و جدید به صندلی شما بدهد.

می‌توانید برای خرید، تعویض و تعمیر جک صندلی اداری در آیکا دکور روی آن کلیک کنید.

بنابراین پس از گذشت مدتی برای تنوع و یا رفع مشکلات روکش می‌توانید با استفاده از کمک سرویس‌های خدماتی معتبر همچون آیکا دکور و یا نماینده‌های رسمی نیلپر برای تعویض روکش صندلی نیلپر اقدام کنید. این کار به نسبت تعویض کامل صندلی انتخابی بصرفه و هوشمندانه محسوب می‌شود که می‌تواند به شما در افزایش راندمان کاری وسایل کمک کند.

تعویض روکش صندلی نیلپر

بنابر نیاز و سلیقه شما روکش جدید می‌تواند در رنگ و یا جنس متفاوتی جایگزین متریال قبلی شود. روکش های چرمی عموما برای فضاهای رسمی‌تر استفاده میشوند. اما در صورت انتخاب پارچه، دست شما از بابت انتخاب رنگ و جنس آن بازتر خواهد بود. به خاطر داشته باشید که رنگ پارچه انتخابی باید به صورتی باشد که در مرور زمان و بر اثر استفاده زود کثیفی را نشان ندهد. در صورتی که این وظیفه مهم به یک شرکت ماهر و متخصص در این زمینه محول شود، می‌توان انتظار داشت که در پایان خروجی تمیز و با دوام بالایی داشته باشید. که بتواند در طول زمان رضایت مصرف کنندگان را در پی داشته باشد.

مراحل تعمیر و تعویض روکش صندلی اداری:

از آنجایی که این فرایند بسیار حساس است بنابراین فرد انجام دهنده این کار باید مراقب عدم وارد کردن صدمه به سایر بخش های صندلی در هنگام باز کردن آن باشد. در ابتدا پیج و مهره‌ها را و در صورت لزوم قسمت نشیمنگاه، پشتی و حتی دسته آن به طور کامل جدا می‌کنند. سپس متریال انتخاب شده بر اساس ابعاد بخش‌های مختلف (کمی بزرگ‌تر در قسمت حاشیه‌ها) بریده میشود. در نهایت فرد متخصص باید به درستی پارچه یا چرم را بر روی صندلی سوار کند. این کار با پانچ و یا منگنه کردن پارچه بر روی صندلی انجام می‌گیرد.

برای تعویض روکش صندلی نیلپر می‌توان روکش قبلی را در صورت امکان نگه داشت و رویه آن را مجدد کاور کرد. در غیر این صورت پوشش رویی باید به صورت کامل برداشته و صندلی در صورت لزوم آستر کشی شود تا برای اجرای رویه جدید آماده شود.

لازم است بدانید که قیمت تعمیر صندلی نیلپر معمولا بر اساس نوع و جنس انتخاب شده، مدل صندلی، حجم قسمت مورد نیاز برای تعویض متغیر است. و شامل بازده قیمتی متفاوتی می‌باشد. همچنین هزینه‌های پارچه و متریال‌های وارداتی نیز می‌تواند قیمت‌های بازار را دچار نوسان کند. در نتیجه نمی‌توان یک تعرفه ثابت را برای این منظور ارائه داد. بنابراین شما می‌توانید با کسب مشاوره از یک گروه متخصص از این مورد آگاهی پیدا کنید.

در پایان

در این صفحه با بررسی نکات و مولفه‌های مهم در تعمیر صندلی نیلپر برای شما، موارد حائز اهمیت در این کار را مشخص کردیم. خوشبختانه صندلی‌های نیلپر به دلیل تولید در ایران دارای نمایندگی های بسیاری می‌باشد و شرکت‌های خدماتی بسیاری از جمله “آیکا دکور” می‌تواند وظیفه تعمیر و تعویض روکش صندلی نیلپر را به خوبی برعهده بگیرد. بنابراین شما می‌توانید با تماس و مشاوره یا مراجعه حضوری، از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

ثبت دیدگاه