تعمیر مبل تختخواب شو و تعویض رویه مبل تختخواب شو

تعمیر مبل تختخواب شو

اخیرا مبل‌های تخت خواب شو طرافداران زیادی پیدا کرده. طراحی کم جا و کاربردی این نوع از مبلمان آن را تبدیل به انتخابی مناسب برای خانه‌های کوچک یا فضاهای مختلف کرده است. به همین دلیل است که گاها تعمیر مبل تختخواب شو تبدیل به دغدغه صاحبان این سرویس می‌شود. خوشبختانه این نوع از مبلمان را میتوان به سادگی تعمیر کرد و با انجام اقداماتی همچون تعمیر مشکلات قاب، اصلاح قطعات، تعویض رویه مبل تختخواب شو و یا اتصالات آن به نو شدن و استفاده دوباره از آن کمک کرد. به همین دلیل در این بخش از تعمیر مبل به آن خواهیم پرداخت.

از آنجایی که این نوع از مبلمان جز وسایل پرکاربرد در منزل است ممکن از پس از مدتی دچار ساییدگی و مشکلات جزئی شود. ایجاد ترک و شکاف در قاب این مبل‌ها نیز از موارد احتمالی محسوب می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با شناخت نحوه تعمیر و نگهداری از این مبل‌ها تا حد زیادی در هزینه‌هایتان صرفه جویی کنید.

همین حالا تماس بگیر

قیمت گذاری، ثبت سفارش و بررسی مبل به صورت آنلاین انجام می‌شود.

خدمات تعمیر مبل تختخواب شو

تعمیر مبل تختخواب شو یکی از موارد تخصصی محسوب میشود که نیاز به دانش و تخصص منحصر به این کار را دارد. پس پیدا کردن یک تیم متخصص و ماهر در این زمینه می‌تواند به شما در بهتر پیش بردن این امر کمک کند. ممکن است این سوال برای بسیاری از افراد ایجاد شود که “آیا مبل تخت خواب شو قابل تعمیر است؟” پاسخ این سوال مثبت است. اگر به طور حرفه ای با مکانیسم عملکردی این مبل‌ها و اجزای آن آشنا باشید می‌توانید آن را به صورت منظم بررسی و در صورت لزوم تعمیر کنید.

خدمات تعمیر فوم مبل در کارگاه تعمیرات مبل و قیمت تعمیر فوم مبل در آیکا دکور

یکی از نکات بسیار مهم در این بحث توجه به نشانه‌ها، پدید آمدن مشکلات اولیه و اقدام برای رفع آنها است. در این صورت می‌توان مشکل را قبل از گسترش و بیشتر شدن، به سرعت و با هزینه‌ای کمتر رفع کرد. یکی از اصلی ترین این اقدامات توجه به قاب‌ها، تقویت و سفت کردن قسمت‌های شل شده می‌باشد.

از دیگر موارد رایج در تعمیر مبل تخت خواب شو می‌شود به بروز مشکلاتی در کفی و تشک آن اشاره کرد. گاها ممکن است اسفنج و یا فنرهای موجود در مبلمان در اثر مرور زمان فرسوده شوند. برای رفع این مشکل می‌توانید ابعاد و اندازه تشک‌های مبل را بگیرید و به صورت سفارشی آنها را تعویض کنید.

تعمیرات مبل تخت خواب شو

تعویض رویه مبل تختخواب شو

یکی از خدمات منحصر به فرد آیکا دکور تعویض و رویه کوبی مبل است. در صورتی که پارچه رو مبلی شما در طول زمان استفاده دچار پوسیدگی، لک، پارگی و یا خراشیدگی شده باشد می‌توان با انتخاب یک پارچه و یا متریال دیگر به خوبی رویه آن را تعویض و نو کرد.

خدمات لمسه دوزی مبل و قیمت لمسه کاری مبل راحتی، چرم و کلاسیک آیکا دکور

تعویض رویه مبل تختخواب شو اگرچه ممکن است اما می‌تواند هزینه بالایی به همراه داشته باشد. بهتر است برای این کار پارچه‌ای را انتخاب کنید که بیشتر چرک تاب باشد و برای مدت طولانی ظاهری زیبا و تمیز داشته باشد. تناژ رنگ‌های تیره و پارچه های مقاوم عموما انتخاب مناسبی برای این مبل‌ها هستند.

آسیب های مبل‌های تختخواب شو و تعمیر آنها

کاناپه و مبل های راحتی به عنوان یکی از پر استفاده‌ترین وسایل منزل شناخته می‌شوند. به همین دلیل بهترین راهکار برای افزایش طول عمر آنها شناخت مکانیزم عملکرد آنها و بهترین روش استفاده از آن است. در ادامه به بررسی مشکلات مختلف و تعمیر مبل تختخواب شو خواهیم پرداخت.

بوجود امدن ترک یا شکاف:

معمولا در طول گذر زمان می‌شود شاهد ایجاد شدن شکاف یا ترک در قاب و یا کلاف مبلمان بود در این صورت بهتر است که فورا از خدمات تعمیر مبل راحتی استفاده کنید و از بدتر شدن ترک‌ها جلوگیری کنید. وارد کردن فشار بیش از حد بر مبل تختخواب شو و باز و بسته کردن اشتباه یا بیش از اندازه این مبل‌ها می‌تواند دلیل خوبی برای ایجاد شکاف،ترک و یا کج شدن قاب آن باشد.

افتادگی مفاصل:

اتصالات مبلمان تختخواب شو یکی از حساس‌ترین بخش‌های آن محسوب می‌شود. که برخی اوقات نگه داری اشتباه از آنها می‌تواند برای مصرف کنندگان مشکل‌زا شود. زیرا مفاصل با استفاده از پیچ و میخ در کنار هم چفت و ثابت می‌شوند و پس از مدتی ممکن است انقباض خود را از دست بدهند. بنابراین لازم است که هرچند وقت یکبار این اتصالات با استفاده از پیج گوشتی مجددا سفت شوند. در صورتی که یکی از این مفاصل دچار مشکل شد، لازم است که سریعا برای تعمیر مبل تختخواب شو اقدام کنید.

آسیب قطعات فلزی:

از آنجایی که مبل‌های تختخواب شو مکانیزم حرکتی دارند ممکن است در مرور زمان پیج‌ها و مهره‌های فلزی شل شده و دچار افتادن بشوند. به همین دلیل لازم است که در صورت نیاز مبل را برگردانده و مهره‌های افتاده را سر جای خود بگذارید و سفت کنید. زیرا در غیر این صورت پیوستگی و کارایی چارچوب مبل از دست میرود. در صورت گم شدن هر یک از قطعات فلزی بهتر است آنها را جایگزین کنید.

خم شدن و تاب برداشتن اسکلت مبل:

خم شدن یا تاب برداشتن مبل تختخواب شو در اثر استفاده نادرست از آن جز موارد پراهمیت محسوب میشود. در این صورت شما باید حتما از کمک یک فرد متخصص برای رفع این مشکل استفاده کنید. برای این کار ابتدا لازم است مبل را با یک اهرم خم کنید و قسمت های لازم را چکش بزنید. برای تعمیر این مشکل مبلمان تختخواب شو نیاز به دقت و مهارت خاصی می‌باشد.

تعویض رویه مبل تختخواب شو

تعیین تعرفه و هزینه های تعمیر مبل تختخواب شو

به طور کلی عوامل بسیار زیادی در قیمت گذاری هزینه های تعمیر مبل تختخواب شو تاثیرگذار است. نوسانات قیمت در بازار می‌تواند باعث تغییر بازه های قیمتی شود اما به طور کلی برآورد هزینه های تعمیرات چنین مبل‌هایی بر اساس میزان مشکل آنها و تعمیرات لازمه سنجیده میشود. از آنجایی که قیمت اولیه این مبل‌ها بالا است قاعدتا هزینه تعمیرات آنها نیز نسبت به سایر مدل‌ها می‌تواند بیشتر باشد. قیمت تعمیرات یا تعویض رویه مبل تختخواب شو را میشود براساس چندین عامل تعیین نمود:

  • مشکل بوجود آمده: همانطور که بررسی کردیم آسیب‌های وارد شده بر این سریس‌ها میتواند در اندازه و شکل‌های مختلفی باشد. بنابراین بر اساس نوع مشکل پیش آمده و وسعت آن می‌توان بازده قیمتی متفاوتی تعیین کرد.
  • کیفیت مواد مصرف شده: یکی از مسائل مهم در تعویض رویه مبل تختخواب شو، جنس و متریال انتخاب شده است. اصولا پارچه‌هایی با درجه کیفی بالا یا وارداتی می‌توانند هزینه‌های شما را افزایش دهند.
  • تعرفه تعمیرکاران: نرخ ارائه شده توسط هر تعمیرکار یا مجموعه براساس سابقه کاری یا اعتبار برند می‌تواند متفاوت باشد. به همین دلیل است که افراد می‌توانند تعرفه‌های متفاوتی برای کارهایشان تعیین کنند.

در پایان

بدون شک تعمیر مبل تختخواب شو و تعویض رویه آنها را می‌شود امری تخصصی دانست. بنابراین لازم است که از مجموعه ماهر و با تجربه همچون آیکا دکور برای این کار کمک بگیرید. در این صفحه سعی کردیم تا با بررسی مولفه‌های مهم در تعیین هزینه‌های تعمیرات این مبل ها و مشکلات احتمالاتی برای آنها بوجود می‌آید به شما در شناخت بهتر آن کمک کنیم.

این نکته را به خاطر بسپارید که نگه داری مناسب از مبل‌های تختخواب شو بهترین کار برای صرفه جویی در هزینه و افزایش عمر مفید آن است. بنابراین در قدم اول بهتر است درباره نحوه استفاده مناسب از آن بیاموزید و تا حد ممکن آن را زیاد باز و بسته نکنید و یا تحت فشار نگذارید.

ثبت دیدگاه