هزینه پارچه مبلی جاسمین و مشخصات کامل آن

پارچه مبلی جاسمین

تعمیر مبل یکی از موارد تخصصی و مهم محسوب می‌شود. انجام این اقدام معمولا در زمان آماده سازی اولیه و تعویض روکش مورد توجه قرار می‌گیرد. در حال حاضر با وجود پارچه های تنوع در بازار انتخاب می‌تواند تا حدود زیادی برای خریداران مشکل باشد و آنها را دچار سردرگمی کند. یکی از مدل‌های موجود در بازار که ممکن است شما هم نام آن را شنیده باشید، پارچه مبلی جاسمین می‌باشد.

پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات درباره پارچه مبلی‌های دیگر و مقایسه آنها، مقالات زیر را نیز مطالعه نمایید تا به جمع بندی بهتری برای انتخاب پارچه مورد نظرتان برسید:

مشخصات پارچه مبلی جاسمین

اخیرا تنوع مدل پارچه و اسامی آنها می‌تواند خریدارن را کمی گیج و گمراه کند بنابراین شناخت خصوصیات پارچه‌های مختلف و ویژگی های آنها میتواند کمک بزرگی برای داشتن انتخابی بهتر باشد. از این رو در این صفحه از آیکا دکور به بررسی و تحلیل ویژگی‌های پارچه مبلی جاسمین برای انجام خدمات رویه کوبی مبل خواهیم پرداخت.

پارچه های جاسمین نام‌های آشنایی هستند که در صنعت مبلمان و رویه کوبی شنیده می‌شوند. این پارچه عموما برای مبل‌های استیل و راحتی بکار می‌روند و بافت مخمل مانندی دارند. براقیت و لطافت آن را می‌توان از ویژگی‌های بارز این پارچه مطرح کرد. مدل‌های با کیفیت و درجه 1 این پارچه‌ها را می‌توان 100% کتان معرفی کرد.

در نتیجه همین عامل می‌توان نشان دهنده ترکیبی جذاب از لطافت و دوام برای خریداران باشد. زیبایی و جذابیت این پارچه برای افراد باعث شده تا طرفداران بسیاری در بازار داشته باشد و سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

هزینه هر متر پارچه مبلی جاسمین

پارچه‌های جاسمین علاوه بر مصرف برای رویه کوبی مبلمان می‌توانند برای کوسن نیز استفاده شوند و بنابر رنگ بندی مبلمان و یا براساس رنگ پرده کاملا با دکوراسیون هماهنگ شوند. از آنجایی که امروزه بسیاری از پارچه‌های موجود در بازار وارداتی می‌باشند، نمی توان قیمت دقیقی برای این پارچه ها ارائه داد. زیرا نوسان قیمت و محل موردنظر شما برای تهیه پارچه می‌تواند رنج قیمتی متفاوتی را در اختیار شما بگذارد.

همچنین نکته دیگر درباره این پارچه ها این است که رده بندی کیفی این محصول در بازار بسیار متنوع است. و همین عامل بازه قیمتی را در بازار افزایش می‌دهد. در حال حاضر نیز نمونه های چینی و ایرانی این پارچه موجود است که عموما قیمت نمونه‌های وارداتی بیشتر است. برخی عوامل دیگر نیز می‌توانند در قیمت گذاری این پارچه دخیل باشند:

کیفیت بافت پارچه عموما از مواردی است که می‌تواند در قیمت پارچه مبلی آن موثر باشد.

طرح و تنوع رنگ‌ها موجود در پارچه نیز در قیمت تمام شده تاثیرگذار است. بنابراین میتوان انتظار داشت که طرح های پرکار و گل دار قیمت بالاتری نسبت به پارچه های ساده داشته باشند. الیاف به کار رفته در پارچه، میزان خلوص آن و در درجه کیفی نخ نیز از نکاتی است که باید در این بحث درنظر گرفت.

کالیته پارچه مبلی جاسمین

معایب و مزایای پارچه مبلی جاسمین

به طور کلی پارچه مبلی جاسمین را می‌توان مشابه پارچه پورشه معرفی کرد. شباهت‌های این دو پارچه از لحاظ نرمی و جنس مخمل مانندشان آنها را تا حدودی یکسان می‌کند. این موضوع می‌تواند خریدارن را در زمان انتخاب تا حدودی سردرگم کند به همین دلیل لازم است تا برای داشتن انتخابی بهتر به خوبی ویژگی‌ها و خصوصیت‌های پارچه جاسمین را بشناسید و سپس برای خرید اقدام کنید.

معرفی ویژگی و مزایا:

تنوع پارچه های جاسمین از لحاظ رنگ بندی دست خریدارن را برای انتخاب باز میگذارد و افراد می‌توانند در بین 60 تا 80 رنگ اصلی و فرعی پارچه بهترین مورد را برای خرید درنظر بگیرند. این پارچه ها ازلحاظ تراکم و گرماژ برتری‌هایی نسبت به رقبا دارند که آنها را از لحاظ دوام و اسحکام تبدیل به انتخاب‌ها بهتری می‌کنند.

همچنین از این جنس پارچه می‌توان برای مصارف و مدل‌های مختلف مبلمان اعم از کلاسیک، استیل، سلطنتی و حتی راحتی  استفاده کرد. زیرا مدل و طرح‌های متفاوت کالیته این مبل‌ها می‌تواند با سبک‌های مختلف منطبق شود. برخی دیگر از خصوصیات این پارچه به طور موردی ازجمله موارد زیر می‌باشد:

  • عدم پرزدهی
  • کیفیت قابل قبول
  • قابلیت تمیز کردن با روش‌های استاندارد
  • دار بودن تنوع در رنج قیمتی و صرفه اقتصادی
  • تنوع بسیار بالا در رنگ و طرح مقاومت در برابر نور خورشید

تحلیل معایب پارچه جاسمین:

بر اساس نظر فروشندگان این پارچه می‌تواند برای رنجی وسیعی از مصرف کنندگان انتخاب مناسبی بشمار بیاید. بر اساس قیمت گذاری‌ها و سایر متریال‌های موجود در بازار این پارچه می‌تواند انتظارات برخی از افراد را تا حدود زیادی برآورده کند. اما قاعدتا بدون ایراد هم نیست. متاسفانه واردات یا تولید جنس‌هایی با درجه کیفی پایین می‌تواند گاها خریدارن را به مرور دچار مشکلاتی کند. بنابراین ممکن است که در صورت انتخاب، جنسی با کیفیت نامطلوب و بدون بازدهی و دوام مدنظر را دریافت کنید.

به دلیل جنس مخمل گونه پارچه جاسمین، مبل هایی با این جنس می‌توانند نشستن بر روی آنها را در زمان گرما کمی دشوار کند. استفاده طولانی مدت از این مبل ها گاها احساس گرما را به افراد منتقل میکند و این مسئله در برخی مکان‌ها یا برای برخی از مدل‌های مبلمان دردسر ساز است. ساییدگی پرزها و از بین رفتن تراکم پارچه در برخی نقاط نیز می‌توان از معایب این پارچه بشمار بیاید.

بنابراین استفاده مستمر و اصطحکاک در سطح رویی پارچه می‌تواند ظاهر پارچه را تغییر داده و فرسوده کند. در نتیجه نکته بسیار مهم در زمان خرید این پارچه انتخاب جنس درجه یک و با کیفیت است. زیرا در صورتی که بافت پارچه از استحکام کافی برخوردار نباشد بعد از مدتی پرز داده و ظاهر خود را از دست می‌دهد. همچنین استفاده از این متریال برای فضاها و یا مصارف مستمر در طول روز مانند فضاهای عمومی پیشنهاد نمی‌شود.

مشخصات پارچه مبلی جاسمین

در پایان

شما ممکن است در زمان خرید و انتخاب پارچه مبلی جاسمین نظرات و توصیه‌های مختلفی بشنوید اما هوشمندانه‌تر است با در نظر داشتن بودجه بهترین جنس پارچه را انتخاب کنید. زیرا  بهتر است پارچه که برای این کار انتخاب می‌کنید با نوع و مزیان مصرف، دکوراسیون فضا و شرایط محیطی سازگاری داشته باشد.

 

در این محتوا سعی کردیم تا با معرفی پارچه مبلی جاسمین و ویژگی‌های آن به شما در شناخت و داشتن خریدی بهتر کمک کنیم. شما می‌توانید با کسب آگاهی بیشتر از نقاط ضعف و قدرت این پارچه و مشاوره از افراد با صلاحیت بهترین گزینه را برای رویه کوبی مبلمانتان و یا روکش کوسن انتخاب کنید. ممنونیم که تا انتها با صفحه آیکا دکور همراه بودید.

ثبت دیدگاه