قیمت پارچه مبلی لاکچری به همراه کالیته پارچه مبلی لاکچری

پارچه مبلی لاکچری

قیمت پارچه مبلی لاکچری به جنس و کیفیت آن بستگی دارد و یکی از بهترین و شیک ترین جنس پارچه مبلی لاکچری می توان به پارچه مبلی مخمل اشاره کرد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است که برای تشخیص کیفیت آن باید به بافت و تراکم آن دقت کرد چرا که هر چقدر بافت آن بهتر باشد و پارچه تراکم بیشتری داشته باشد قیمت پارچه مبلی لاکچری هم گران تر خواهد بود با ما همراه شوید تا هر آنچه که درباره قیمت پارچه مبلی لاکچری به همراه کالیته پارچه مبلی لاکچری نیاز دارید کسب نمایید.

با توجه به متنوع بودن و داشتن رنگ بندی در طرح ها و مدل های گوناگون سلایق بسیاری از افراد را به خود جلب می نماید و به راحتی می توانید مبلمان خود را با دیگر وسایل دکوراسیون خود ست نمایید و هارمونی زیبایی را در چینش وسایل خود به کار بگیرید.

پارچه مبلی لاکچری موجود در بازار

یکی از انواع پارچه های مبلی لاکچری، پارچه ساتن می باشد که علاقمندان خاص خود را دارد و به دلیل چروک شدن و لکه گرفتن معمولا کمتر مورد انتخاب قرار می گیرد اما به خاطر رنگ بندی و زیبایی منحصر به فردی که دارد و اکثر افراد به دلیل مناسب بودن قیمت این نوع پارچه، آن را انتخاب می نمایند.

پارچه مبلی لاکچری در بازار تهران

از دیگر پارچه مبلی لاکچری می توان به پارچه مبلی چرمی اشاره کرد چرا که این نوع پارچه ظاهری بسیار رسمی و مجلسی دارد و معمولا در ادارات و منازلی که دکوراسیونی رسمی و مجلسی دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و با توجه به نشستن راحت و خاصیت ضد آب بودن که دارد در صورت لک گرفتن به سرعت با یک دستمال پارچه ی به راحتی تمیز می شود و در برابر سایش بسیار مقاوم می باشد و تنها عیبی که دارد برای خانواده هایی که از حیوانات خانگی و بچه خردسال دارند در برابر اشیا نوک تیز و پنجه تیز حیوانات ضعیف هستند و زود خط و خش به خود می گیرند بنابراین برای این نوع خانوارها مناسب نمی باشد.

یکی دیگر از انواع پارچه مبلی لاکچری، پارچه مبلی مازراتی می باشد که از کیفیت و تنوع رنگ و مدل های مختلفی برخوردار است و فردی که بر روی مبل با پارچه مبلی مازراتی می نشیند خیلی سریع متوجه کیفیت و آرامش آن می شود از معایب این نوع پارچه می توان به احساس گرما در زمان نشستن در فصل تابستان اشاره نمود که برای مناطق معتدل و سردسیر کشور بسیار مناسب می باشد.

تشخیص پارچه مبلی لاکچری

بهترین پارچه مبلی

برای تشخیص کیفیت پارچه مبلی به تراکم و بافت پارچه با دست کشیدن بر خلاف بافت های آن، اگر سریع به حالت قبل خود بازگشت یعنی از کیفیت بالایی برخوردار است اما اگر به همان حالت باقی ماند کیفیت پارچه پایین می باشد.

برای تشخیص کیفیت پارچه می توان به نداشتن خاصیت کشسانی اشاره کرد چرا که اگر پارچه حالت کشی داشته باشد به مرور بعد از گذشت زمان، بافت آن شل می شود و مبلمان از فرم خارج می شوند و باعث می شوند که به فکر تعمیر مبلمان خود باشید و هزینه های زیادی را برای تعمیر مبلمان خود صرف نمایید.

در هنگام خرید پارچه مبلی لاکچری سعی نمایید از پارچه هایی که طرح و مدل های مختلفی همراه با رنگ های گرمتری دارند استفاده کنید چرا که در صورت کثیفی و لکه ها کمتر دیده می شوند و نیاز به شستن مداوم نخواهید داشت و طول عمر پارچه مبلی افزایش خواهد داشت.

اگر در شناخت کیفیت پارچه آگاهی ندارید نگران نباشید شما می توانید از متخصصین و فروشندگان با تجربه در این زمینه بهره بگیرید و یک پارچه مبلی لاکچری با کیفیت که استحکام و دوام خوبی را دارد انتخاب نمایید.

انتخاب پارچه مبلی لاکچری مخمل

برای اتصال پارچه مبلی لاکچری به کلاف مبل حتما از چسب و سوزن و منگنه های مخصوص این کار استفاده نمایید تا در عین زیبایی استحکام خوبی را به مبلمان شما داده، و طول عمر استفاده از مبلمان بالاتر رود و از تعمیر سریع مبل جلوگیری نمایید.

معمولا پارچه های خارجی به خصوص پارچه مبلی ترک از کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به نمونه های داخلی در بازار عرضه می شوند که بهتر است برای انتخاب نوع پارچه، مدل مبلمان خود را مد نظر داشته باشید تا با هم هارمونی داشته و زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل شما هدیه دهد.

جمع بندی مقاله و کلام پایانی:

در این مطلب به بررسی پارچه مبلی لاکچری در انواع مختلف پرداختیم و مزایا و معایب هر مدل را با هم بررسی کردیم در پایان خوشحال خواهیم شد نظرات و تجارب خود را از خرید و استفاده از پارچه مبلی لاکچری برای ما و دیگر دوستانتان در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید شاد و پیروز باشید.

ثبت دیدگاه