مشخصات کامل پارچه مبلی ملیتا همراه قیمت

پارچه مبلی ملیتا

امروزه تنوع بالای پارچه‌های رو مبلی این نیاز را بوجود می‌آورد که قبل از خرید انواع پارچه و جنس آنها را به خوبی بشناسید. پارچه مبلی ملیتا یکی از مدل‌هایی است که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است و به عنوان یکی از گزینه‌های مطلوب و باکیفیت به خریداران توصیه می‌شود.

در این صفحه از “آیکا دکور” لازم دانسته‌ایم تا مطالب و اطلاعات مفیدی را درباره پارچه مبلی‌های ملیتا و رویه کوبی آنها با شما به اشتراک بگذاریم. شناخت پارچه‌ها برای تعویض پارچه مبلی امری بسیار ضروری محسوب می‌شود. بنابراین شما به این وسیله می‌توانید در نهایت رضایت بیشتری داشته باشید.

پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات درباره پارچه مبلی‌های دیگر و مقایسه آنها صفحات زیر را نیز مطالعه نمایید تا به جمع بندی بهتری برای انتخاب پارچه مورد نظرتان برسید:

مشخصات پارچه مبلی ملیتا

همانند بسیاری از پارچه های دیگر موجود در بازار پارچه‌های ملیتا به دو شکل تولید در داخل ایران و داراتی از چین موجود می‌باشد. به همین دلیل آن را می‌توان جنسی با کفیت و اقتصادی معرفی کرد. جنس این پارچه از الیاف طبیعی می‌باشد. شما با لمس این پارچه برای بار اول می‌تواند احساس نرمی، لطافت، کیفیت بافت و تا حدودی جنس مخمل گونه‌ای را متوجه شوید. به همین دلیل است که این پارچه پس از فرایند رویه کوبی چندین برابر جلوه زیبا و جذاب‌تری پیدا می‌کند.

به دلیل طرح  و نقش و نگارهای بافت این پارچه ممکن است که در نگاه اول حسی همانند چرم به شما منتقل کند. اگرچه بافت و تراکم این پارچه را می‌توان به نسبت سایر مدل‌های مختلف بیشتر دانست.اما همین عامل باعث شده است تا استحکام و انسجام پارچه مبلی ملیتا نیز افزایش پیدا کند و آن را تبدیل به انتخاب مناسب‌تری نماید.

کالیته پارچه مبلی ملیتا

خوشبختانه کالیته رنگی این پارچه شامل تناژ متنوع و گسترده ای از رنگ‌ها می‌باشد. تمامی این رنگ ها ظاهری نسبتا شفاف و خوش رنگ و لعاب دارند. کالیته پارچه مبلی ملیتا دارای 25 تا 28 رنگ جذاب است. که طیفی از رنگ‌های روشن، تیره، خنثی و… را تشکیل می‌دهد.

همین عامل باعث شده تا این پارچه برای مدل‌های مختلف مبلمان انتخاب مناسبی باشد. و به خوبی نیاز افراد را پاسخ بدهد. کالیته این پارچه‌ عموما به صورت تک رنگ و بدون طرح است. و به همین دلیل آن را می‌توان به خوبی با دکوراسیون فضاهای مختلف یا انواع کوسن‌های طرح دار ترکیب کرد.

کالیته پارچه مبلی ملیتا

قیمت پارچه مبلی ملیتا

از هر چیز که بگذریم قیمت یکی از مهم‌ترین مولفه‌های خرید محسوب می‌شود. همانطور که در تحلیل سایر پارچه مبلی‌هایی از جمله جاسمین، پورشه، مایا و… اشاره کردیم؛ درجه بندی کیفیتی نقش مهمی در قیمت این پارچه دارد. و به دلیل وجود نمونه‌های ایرانی و وارداتی (چینی) قاعدتا می‌توان جنس خارجی را گران‌تر از ایرانی در بازار یافت کرد. البته رنگ‌بندی کالیته پارچه وارداتی تنوع و کیفیت بیشتری را شامل می‌شود.

به طور کلی به دلیل نوسان قیمت ارز و بی ثباتی بازار نمی‌شود قیمت دقیقی برای هر متر از این پارچه ارائه داد. همچنین محل خرید پارچه و برند عرضه کننده نیز می‌تواند در قیمت نهایی تاثیرگذار باشد. بنابراین مولفه‌های بسیاری در این بین برای تعیین قیمت پارچه مبلی وجود دارد.

معایب و مزایای پارچه ملیتا

از آنجایی که پارچه‌های متفاوت در بازار هر کدام دارای ویژگی و خصوصیاتی هستند، هیچ کدام را نمی‌توان بدون نقاط ضعف و قدرت درنظر گرفت. پارچه‌های ملیتا هم از این قاعده مستثنی نیستند. پس در این بخش بیشتر با خصوصات و ویژگی‌های این پارچه‌ها آشنا خواهیم شد.

بررسی مزایا:

بافت بادوام و مقاوم این پارچه باعث شده تا علاوه بر جذابیت بصری طول عمر مفیدی را نیز داشته باشد. قرار گرفتن یک لایه آستر ضخیم به قسمت پشتی این پارچه باعث شده تا در برابر نفوذ مایعات و آب نیز مقاومت خوبی از خود نشان دهد. هرچند که شما برای شست و شوی آن مشکلی نخواهید داشت. و می‌توانید با استفاده از کمی شامپو و مواد شست و شو دهنده مبلمان و یا دستمال خیس آن را تمیز کنید.

جنس این پارچه به طور کامل ضد حساسیت، ضد آب و ضد لک می‌باشد. به همین دلیل می‌توان از آن برای کاربری‌های زیاد و طولانی مدت استفاده نمود. برخی از سرویس های مبلمان اداری، عمومی، خانگی و … می‌توانند از این پارچه استفاده کنند و درصد رضایت بالایی از آن داشته باشند. سرویس های مبلمان با سبک ال، راحتی و چستر می‌توانند با پارچه ملیتا جلوه و ظاهر جذابی پیدا کنند.

مزایا و معایب پارچه مبلی ملیتا

تحلیل معایب:

همانطور که برای بررسی نکات هر پارچه به این نکته اشاره می‌کنیم، انتخاب کالای کم کیفیت یکی از بزرگ‌ترین معایب این پارچه مبلی ملیتا محسوب می‌شود. از آنجایی که هر پارچه با درجه‌های کیفی متفاوتی عرضه می‌شود، انتخاب نمونه بی کیفیت می‌تواند شما را پس از گذشت مدتی به دردسر بیندازد.

پاره شدن و فرسودگی از جمله مواردی است که ممکن است با خرید جنس درجه 2 یا 3 تجربه کنید. همانطور که اشاره کردیم، پارچه ملیتا برای مبل‌های راحتی گزینه مناسب تری محسوب می‌شود بنابراین از این مدل نمی‌توان برای سرویس‌های کلاسیک و یا مبل‌های سلطنتی استفاده کرد.

در پایان

انتخاب پارچه رو مبلی می‌تواند فرایندی سخت و گاها زمان‌بر محسوب شود. به همین دلیل است که ما در بخش محتواهای آیکا دکور سعی داریم تا با پرداختن به هر پارچه و ویژگی‌های آن به شما برای داشتن انتخاب بهتر کمک کنیم. در صورت نیاز می‌توانید در زمینه خرید این پارچه‌ها از یک فرد متخصص و ماهر کمک بگیرید. اما قبل از هر چیز مهم‌ترین قدم شناخت نیازها و شرایطتان است تا بتوانید خریدی مطلوب و نتیجه ای رضایت‌بخش داشته باشید.

ثبت دیدگاه