قیمت درب لمسه کوبی شده [تبدیل درب به لمسه کوبی شده]

قیمت درب لمسه کوبی شده

یکی از درب‌های ساختمانی که امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است، درب‌های لمسه کوبی می‌باشد. استفاده این درب‌ها عموما در فضاهایی از جمله ادارات، شرکت‌ها و حتی منازل دیده می‌شود. به دلیل نوع ساختار و استفاده از الیاف با روکش چرمی در این درب‌ها می‌توان شاهد عملکرد آکوستیک در آنها بود.

بنابراین برای عایق کردن درب فضاهای مختلف لمسه کوبی یکی از بهترین راهکارها محسوب می‌شود که می‌تواند نفوذ صدا را تا 90 درصد کاهش دهد. در ادامه این صفحه آیکا دکور به قیمت درب لمسه کوبی و نکات مهم آن خواهیم پرداخت.

همین حالا برای درب چرمی تماس بگیر​

قیمت گذاری، امکان سنجی تبدیل و نصب درب چرمی به صورت تلفنی و سفارش در محل شما انجام می شود.

قیمت درب لمسه کوبی شده

یکی از نمونه‌هایی که شما می‌توانید لمسه دوزی را مشاهده کنید در اجرا عایق صوتی درب می‌باشد. درب‌های ضد صدای لمسه کوبی شده می‌توانند با ساختار دوجدار برای بسیاری از فضاها کاربردی باشد. بنابراین برای مصارف بسیاری مثل درب آموزشگاه، سالن‌های همایش، سالن سینما و… می‌توان با اطمینان آن را به مشتریان پیشنهاد داد. قیمت تمام شده این درب‌ها به مولفه‌های بسیاری بستگی دارد که در ادامه به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد:

جنس رویه:

جنس رویه عموما یکی از مهم ترین مسائل در تعیین قیمت درب لمسه کوبی شناخته می‌شود. اجرای این نوع از درب‌های ضد صدا عموما بوسیله چرم انجام می‌شود. زیرا چرم می‌تواند ظاهری تمیز و جذاب‌تر به در بدهد. رویه این درب‌ها می‌تواند در رنگ‌های مختلفی انجام شود.

اگرچه جنس رویه عموما از چرم مصنوعی است اما همین چرم‌ها نیز می‌توانند در درجه‌های کیفی متفاوتی عرضه شوند. که قاعدتا انتخاب متریال بهتر و با کیفیت هزینه بیشتری برای مشتریان خواهد داشت. استفاده از درب چرمی یکی از موارد قابل بحث در دکوراسیون محسبو می‌شود که علاوه بر جلوه بصری تاثیرات بسیاری در کنترل صدا نیز دارد.

اسفنج و مصالح پر کننده:

بعد از چرم، نوبت به مواد پر کننده داخلی قسمت زیرین روکش درب می‌رسد. این مواد می‌تواند بر اساس قیمت و نیاز کارفرما متفاوت باشد. پشم شیشه، فوم، اسفنج و… از جمله گزینه‌هایی هستند که می‌توان برای پر کردن رویه درب لمسه کوبی بکار برد. کیفیت این مواد می‌تواند در عمر مفید درب تاثیرگذار باشد. درصورت استفاده از متریال‌هایی با کیفیت پایین ممکن است در آینده شاهد فرو رفتگی بخش‌هایی از درب و خراب شدن ظاهر آن باشید. 

کیفیت اجرا:

یکی دیگر از مسائل تاثیرگذار بر قیمت درب لمسه کوبی شده کیفیت اجرای فرد است. درصورتی که می‌خواهید خروجی تمیز و مطلوبی داشته باشید، لازم است که درب‌های اکوستیک را از برند معتبری تهیه کنید. یا درصورت تمایل تبدیل درب معمولی به درب لمسه دوزی شده از یک تیم و مجموعه ماهر در این زمینه کمک بگیرید. واضح است که هر چقدر اجرای لمسه کوبی به نحوه بهتری انجام شود و برند معتبری پشتوانه ساخت آن باشد قیمت نهایی افزایش پیدا خواهد کرد.

دیتیل و جزئیات:

برخی از جزئیات مثل دوخت‌ها یراق آلات و سایر مواد بکار رفته شده در این بحث می‌تواند تغییراتی را در قیمت بوجود بیاورد. به طور کلی نوسانات بازار و قیمت مواد اولیه نمی تواند یک بازه قیمتی دقیق را برای انجام این خدمات تعیین کند. در صورتی که قصد کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه و قیمت های درب لمسه کوبی و مشخصات آن را دارید می‌توانید با متخصصان آیکا دکور تماس حاصل کنید.

درب‌های لمسه کوبی شده

تبدیل درب به درب لمسه کوبی شده

لمسه کوبی درب فرایندی است که در آن به پارچه و یا جنس روکش فرم خاصی از فرو رفتگی و برجستگی‌ها داده می‌شود. این کار با استفاده از دوخت، دکمه یا گل میخ عموما به شکل لوزی انجام می‌شود. به دلیل قرار گرفتن الیاف و موارد پر کننده در بخش پشتی روکش ظاهر زیبایی بوجود می‌آید که طرفداران بسیاری دارد. لمسه کاری را می‌توان برای مبلمان، سرویس خواب و یا درب‌های آکوستیک مشاهده کرد. استفاده از انواع دکمه و گل میخ‌ها می‌تواند ظاهری زیبا و جذاب‌تر به لمسه کاری ببخشد.

یکی از روش‌ها اقتصادی برای کاهش هزینه های خرید درب جدید، تبدیل درب‌های قدیمی به درب لمسه کوبی شده می‌باشد. برای این منظور لازم است که حتما از کمک و مهارت یک فرد متخصص استفاده کنید تا خروجی با کیفیت و مطلوبی داشته باشید.

مراحل لمسه کوبی درب:

برای لمسه کوبی درب لازم است که ابتدا از تیم انجام دهنده کار مشاوره بگیرید. درصورت امکان پذیری و عدم وجود مشکل درب باید به صورت کامل از لولا باز شده و برای مجموعه خدماتی ارسال شود. پس از انتخاب طرح مورد نظر برای اجرا و انتخاب روکش، نوبت به اجرا می‌رسد.

در این بخش لازم است که اسفنج به خوبی و به طور یکنواخت بر روی بخش پشتی و جلویی قرار بگیرد. درصورت سهل انگاری در این مرحله و عدم اجرای دقیق، کار به صورت تمیز اجرا نخواهد شد.

مرحله قرار دادن دکمه یا گل میخ‌ها پس از قرار گرفتن روکش انجام میگیرد. برای این کار لازم است که دکمه یا گل میخ حتما با نظم و ترتیب خاصی قرار بگیرند تا کار نهایی جلوه زیبایی داشته باشد. جای نمایی درست گلمیخ یا دکمه‌ها باید بر اسا نقشه و ریتم باشد تا خروجی منظم باشد.

کیفیت انجام اتصالات نیز بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که اتصالات این قطعات به خوبی انجام نشود پس از مدتی ممکن است شاهد کنده شدن بخش‌هایی از آن باشید. برای این منظور لازم است که ابتدای محل دقیق لمسه ها بر روی فوم به خوبی مشخص شده و سپس باقی مراحل انجام شود.

قیمت درب‌های آکوستیک

در پایان

در این صفحه از آیکا دکور سعی کردیم تا بررسی نکات و مولفه‌های مهم برای تعیین قیمت درب لمسه کوبی به شما کمک کنیم. و همچنین با بررسی مراحل و پروسه تبدیل درب معمولی به درب لمسه کوبی شده اطلاعات مهمی را در این زمینه به شما ارائه کنیم.

به خاطر داشته باشید که انجام این فرایند می‌توان بسیار حساس و تخصصی باشد. به همین خاطر بهتر است حتما برای حفظ وقت و سرمایه تان این کار را به عهده یک تیم متخصص و ماهر بگذارید.

ثبت دیدگاه