قیمت رویه کوبی مبل راحتی، چرم و استیل

رویه کوبی مبل

یکی از خدمات تعمیر مبل انجام رویه کوبی مبل برای انواع مبل راحتی، استیل و چرم است که این روزها بازار داغی دارد. بهتر است قبل اقدام برای انجام رویه کوبی مبل اطلاعت دقیقی را در این زمینه دریافت نمایید تا کامل با جزئیات کار آشنا باشید.

در پایان بررسی خواهیم کرد که آیا رویه کوبی مبل در منزل انجام خواهد شد یا خیر؟

همین حالا تماس بگیر

قیمت گذاری، ثبت سفارش و بررسی مبل به صورت آنلاین انجام می‌شود.

رویه کوبی مبل

به طور کلی وقتی از جانب تعمیرکار مبل تشخیص داده می‌شود که علاوه بر تعویض پارچه مبلی باید کلاف مبل، اسفنج و فوم مبل تقویت شود؛ رویه کوبی مبل انجام می‌گیرد. این امر بسته به اینکه میزان آسیب دیدگی مبل شما چقدر است، در تعیین وقت و هزینه شما موثر است.

توجه داشته باشید برای انجام این خدمت نیاز به کارشناسی دقیق می‌باشد. تعمیرکار مبل با دیدن کار شما سریع تشخیص می‌دهد که آیا تنها تعویض پارچه و رنگ کاری مبل اکتفا می‌کند و یا خیر؛ باید به طور کلی مبل‌های شما تقویت و رویه کوبی مبل راحتی، استیل یا چرم انجام شوند.

برای اطلاع از قیمت تعمیرات مبل در منزل کلیک کنید.

اگر نشیمن مبل‌های شما راحتی گذشته را ندارد دو حالت برای مبل‌ها پیش می‌آید:

  1. ممکن است تنها فوم و یا اسفنج مبل‌ها قابلیت اولیه خود را از دست داده باشند. (انعطاف پذیر نباشند)
  2. امکان دارد فنر کلاف مبل قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده باشد که باید تعویض شوند.

اکثر افراد فکر می‌کنند که اگر قصد تعمیر مبل خود را دارند باید حتما رویه کوبی مبل انجام بگیرد. اما پیشنهاد می‌کنیم با مشاوره از یک تعمیرکار منصف اطمینان خاطر پیدا کنید چون ممکن است با یک رنگ کاری عالی و یا حتی یک تعویض پارچه هوشمندانه، صاحب مبل نو شوید!

هزینه رویه کوبی مبل چقدر است؟

یکی از موارد مهم هنگام اقدام به این کار، هزینه رویه کوبی مبل است که موارد زیر در آن به‌طور مستقیم دخیل می‌باشد:

  • تعداد مبل‌ها یا صندلی‌هایی که نیاز به رویه کوبی دارند.
  • پارچه‌ای که برای مبل‌های خود انتخاب می‌کنید. هرچه پارچه گران‌تر باشد حساسیت کار و زحمت آن بیشتر می‌شود.
  • میزان تقویتی که کلاف مبل‌های شما نیاز داشته باشد. آیا تنها فوم و ابرها نیاز به تقویت دارد و یا فنرهای آن نیز باید تعویض شود؟ دقت داشته باشید تشخیص صحیح این مورد پس از باز کردن مبل‌ها امکان پذیر می‌باشد.
  • میزان تجربه تعمیرکار نیز در این امر بسیار موثر است. هرچه تجربه و مهارت تعمیرکار بیشتر باشد اجرت رویه کوبی مبل بیشتر خواهد بود و در نهایت کار بدون نقصی را دریافت خواهید کرد.
  • رویه کوبی مبل استیل: به دلیل ظرافت بیشتری که در طراحی مبل‌های استیل و سلطنتی وجود دارد، رویه کوبی مبل استیل از اجرت بیشتری نسبت به رویه کوبی مبل راحتی برخوردار می‌باشد.
  • هزینه رویه کوبی مبل راحتی مناسب‌تر است. اما اگر بخواهید از پارچه گران تری استفاده کنید و از تعمیرکار از فوم درجه یک استفاده کند اجرت نسبتا بیشتری را پرداخت می‌کنید. این مورد (انتخاب پارچه) کاملا بستگی به انتخاب شما دارد.
  • هزینه رویه کوبی مبل چرم: مبل چرم شما اگر دارای لمسه کاری باشد و بخواهید از چرم با کیفیت برای رویه کوبی مبل چرمی استفاده کنید، هزینه قابل توجهی پرداخت خواهید کرد.
  • توجه داشته باشید که پس از دریافت مبل‌ها، آنها را به دقت مشاهده کنید تا هیچگونه مشکلی در آنها وجود نداشته باشد سپس ما بقی هزینه را واریز نمایید.
  • هزینه ایاب و ذهاب جهت رویه کوبی مبل در برخی از کارگاه‌ها به صورت رایگان انجام می‌شود و در برخی دیگر هزینه یک طرف از مشتری دریافت خواهد شد.
  • هرچقدر مسیر کارگاه به محل مورد نظر شما نزدیکتر باشد هزینه مناسب‌تری را جهت ایاب و ذهاب پرداخت خواهید کرد.

دقت داشته باشید گاهی هنگام استعلام قیمت رویه کوبی مبل استیل، راحتی یا چرم، با قیمت‌های بسیار کمی مواجه خواهید شد که نتیجه پرداخت این قیمت پایین را پس از مدت اندکی استفاده از مبل‌ها خواهید دید. فرو رفتن نشیمن مبل‌ها یکی از بارزترین مشکلاتی است که برای آنها پیش خواهد آمد. این مشکل به دلیل استفاده کردن از مواد نامرغوب همچون پارچه خرده، اسفنج با تراکم کم به‌جای تراکم بالا و … روی می‌دهد

رویه کوبی مبل را به چه کسی بسپاریم؟

  • تشخیص اینکه رویه کوبی مبل را به چه کسی بسپاریم تقریبا راحت است. انجام رویه کوبی مبل استیل از دقت و ظرافت زیادی برخوردار میشود.
  • شما می‌توانید از تعمیرکار درخواست کنید که حتما نمونه کارهای خود را برای شما ارسال کند.
  • قبل از بستن قرارداد از او بپرسید که آیا امکان بازدید حین تقویت کلاف مبل وجود دارد یا خیر؟ برخی از تعمیرکاران اجازه بازدید نمی‌دهند که می‌توانید از آنها درخواست کنید تا ویدئویی حین کار برای شما ارسال کنند.
  • حتما پی‌جو شوید که آیا رسیدی به شما تعلق خواهد گرفت یا خیر

آیا به رویه کوبی مبل نیاز داریم؟

در چه صورت باید برای انجام رویه کوبی مبل اقدام کنید:

  1. زمانی که مبل‌ها جیر جیر کنند.
  2. زمانی که وقتی روی مبل می‌نشینید به‌طور خیلی زیاد در نشیمن فرو روید و یا به عقب بروید و به راحتی نتوانید بلند شوید.
  3. ارتجاعی نبودن نشیمن مبل

در صورتی که این موارد را مشاهده نمی‌کنید برای انجام این کار اقدام نکنید. متاسفانه برخی از تعمیرکاران برای دریافت هزینه‌ای بیشتر ادعا می‌کنند که حتما باید رویه کوبی مبل انجام شود.

انواع رویه کوبی مبل

در حالت کلی دو مدل رویه کوبی برای مبل‌های راحتی، چرمی و استیل انجام می‌شود:

رویه کوبی مبل‌هایی که فقط چهارچوب آنها ساخته شده است. این نوع رویه کوبی بسیار آسان‌تر از نوع بعدی می‌باشد. زیرا متریالی قبلا استفاده نشده و نیاز به خارج کردن آنها نمی‌باشد. این مدل برای نمایشگاه‌ها و تولید کنندگان مبل است که پس از دریافت اسکلت مبل، درخواست رویه کوبی آن را از متخصص دارند.

نوع بعدی رویه کوبی مبل‌های دست دوم و کهنه است. مدلی که بیشتر مرسوم است و افراد آن را بیشتر می‌شناسند.

رویه کوبی مبل در منزل

به هیچ عنوان خدمات رویه کوبی مبل در منزل انجام نخواهد شد. باز کردن مبل و بررسی کردن آن و در نهایت انجام مراحل رویه کوبی نیازمند ابزار، دستگاه و فضای مناسبی است که بتوان بدون دغدغه آن را انجام داد. تعمیرکاران مبل موظفند جهت بازدید از مبل‌های شما به منزل و یا محل مورد نظر شما بیایند و پس از بازدید و توافق لازم با شما، مبل‌ها را به کارگاه حمل کنند. پس از اتمام کار رویه کوبی می‌بایست مبل‌ها را از کارگاه به محل شما ارسال کنند.

نتیجه گیری

در محتوا سعی شد تا اطلاعات کاملی را جهت انجام رویه کوبی مبل راحتی، چرمی، استیل و… در اختیار شما قرار دهیم. با رعایت هر یک از نکات بالا می‌توانید یک نتیجه عالی از اقدام خود دریافت کنید. بهترین کارگاه‌ها جهت انجام خدمات رویه کوبی مبل کارگاهی است که نمونه کار خود را در اختیار شما قرار دهد و شما را از مراحل انجام کار مطلع سازد. ضمنا خوش قولی و برخورد مناسب نیز مواردی است که باید به آن تاکید کرد.

دیدگاه ها1

  1. این کار بده

ثبت دیدگاه