پارچه مبلی مازراتی همراه کالیته و رنگبندی

پارچه مبلی مازراتی

پارچه مبلی مازراتی یکی از پر طرفدارترین و کاربردی ترین پارچه‌های مورد استفاده به عنوان روکش در صنعت مبلمان به شمار می‌آید که معمولا در ساخت مبلمان راحتی از این نوع پارچه استفاده می‌شود با کشیدن دست بر روی این پارچه متوجه دانه‌های ریزی که در زیر انگشتانتان حس می‌کنید خواهید شد که معمولا از خط‌های موجی شکل و در هم تنیده تشکیل شده‌اند و زیبایی بی‌نظیری را خلق می‌کنند، با ما تا آخر این مطلب همراه شوید تا هر آنچه که درباره قیمت پارچه مبلی به‌همراه کالیته و رنگبندی آگاهی پیدا نمایید.

ویژگی‌های پارچه مبلی مازراتی

از ویژگی‌های دیگر پارچه مبلی مازراتی می‌توان به استحکام و پایداری آن اشاره نمود چرا که هم از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و هم دوام خوبی دارد و اگر به خوبی از آن نگهداری کنید می‌تواند چندین سال برای شما کار کند و حالا حالاها به فکر تعویض پارچه رومبلی نباشید.

حتما بخوانید: بهترین روش انتخاب پارچه مبلی

با توجه به استحکام بالایی که این نوع پارچه دارد برای خانوارهایی که در منزل خود بچه خردسال یا حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند بهترین گزینه استفاده از این پارچه می‌باشد چرا که در برابر اشیا نوک تیز همچون پنجه تیز حیوانات و سوختگی با سیگار بسیار مقاوم می‌باشد اما در برابر نور مستقیم آفتاب بهتر است که از کاور مبل برای جلوگیری از نور مستقیم آفتاب استفاده نمایید.

با توجه به اینکه تنوع رنگ در پارچه مبلی مازراتی بسیار بالا می‌باشد و برای افرادی با سلایق مختلف بسیار مناسب می‌باشد و با کمی خلاقیت و ترکیب تم‌های مورد نظر خود، دکوراسیون داخلی دلخواه را به راحتی خلق کنید و محیطی زیبا و دلنشین باب میل خود را برای آرامش در منزل یا کسب و کار به وجود آورید.

با توجه به کیفیت بالای این نوع پارچه هم در دکوراسیون مدرن امکان استفاده دارد و هم در دکوراسیون کلاسیک، که برای مناطق معتدل و سردسیر گزینه بسیار خوبی است چرا که با تولید گرما امکان نشستن آرام را برای شما محقق می‌نماید، اما در مناطق گرمسیری استفاده از این نوع پارچه توصیه نخواهد شد.

این پارچه دارای سطحی نرم و لطیف می‌باشد که حس آرامش بخشی را به افرادی که از آن استفاده می‌کنند می دهد، قیمت پارچه مبلی مازراتی در مقایسه با پارچه‌های دیگر موجود در بازار بسیار ارزان تر و از نظر اقتصادی به صرفه تر است، چرا که در اکثر پارچه فروشی‌ها این نوع پارچه قابل عرضه می‌باشد و به دلیل شستشوی راحت و آسان و کیفیت بالای آن مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.

به خاطر بالا رفتن قیمت انواع مبلمان، بهترین گزینه تعویض پارچه رومبلی می‌باشد با صرف هزینه بسیار کم و با استفاده از پارچه مبلی مازراتی مبلمان و دکوراسیون خود را نو نوار کنید و با تحویل مبلمان خود به کارگاه تعمیر مبل، یکدست سرویس مبلمان جدید همراه با پارچه مبلی مازراتی تحویل بگیرید و دیگر نیازی به خرید مبلمان نو نیست، عرض پارچه مبلی مازراتی معمولا بین140 یا 145 سانتی متر، اما با عرض های 280 و 300 سانتی متری و طول هر طاقه پارچه معمولا 40 متر، در فروشگاه‌های پارچه فروشی عرضه می‌شود.

شایان ذکر است که هرچقدر عرض پارچه کمتر باشد پرتی و دور ریز کمتری خواهد داشت با توجه به توضیحاتی که ارائه دادیم از پارچه های با عرض 140 سانتی متری استفاده نمایید.

قیمت پارچه مبلی مازراتی

قیمت پارچه مبلی مازراتی به عوامل مختلفی همچون: طرح، کیفیت، رنگ، برند کارخانه سازنده، کشور سازنده  و… بستگی دارد به طور مثال هر چقدر کیفیت پارچه بالاتر باشد قیمت پارچه مازراتی هم بالاتر می‌شود، با توجه به بالا بودن و نسوان نرخ ارز قیمت این پارچه هم دارای نوسان است.

کاربرد پارچه مبلی مازراتی چیست؟

همواره سوالات زیادی خریداران مبلمان از ما می‌پرسند که پارچه مازراتی برای چه تیپ مبلمانی کاربرد بیشتری را دارا می‌باشد:

همواره از پارچه مازراتی برا مبلمان راحتی، ساده، اسپرت مورد استفاده قرار می‌گیرد همچنین می‌توانید از پارچه مازراتی برای مبلمان استیل و کلاسیک استفاده نمایید، ولی بیشترین کاربرد این نوع پارچه، مبلمان راحتی است؛ چرا که بسیار کیفیت عالی خواهد داشت خواب کم پارچه مبلی مازراتی باعث ایجاد نمای رنگی بسیار زیبایی می‌شود.

معایب پارچه مبلی مازراتی

این نوع پارچه دو عیب عمده دارد یکی در صورت عدم استفاده صحیح از آن، و استفاده بیش از حد دچار ساییدگی می شود و دومین عیب آن، مایعات و آب به داخل آن قابلیت نفوذ دارد و در برابر آب و مایعات بسیار بافت ضعیفی را دارا می‌باشد.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی قیمت پارچه مبلی مازراتی و مزایا و معایب آن پرداختیم در پایان خوشحال خواهیم شد نظرات و تجربیات خود را درباره پارچه مازراتی در قسمت نظرات با ما و دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید.

ثبت دیدگاه