تعمیر صندلی ماساژور و تعویض روکش صندلی ماساژور

تعمیر صندلی ماساژو

کسانی که از صندلی ماساژور در باشگاه‌ها، ارگان‌ها، و منازل و… استفاده می‌کنند به مرور زمان به مسائل و مشکلاتی، گاها پیش و پا افتاده درباره ماساژور برخورد می‌کنند که نشان از این دارد که تعمیر صندلی ماساژور باید انجام شود یا گاها در اثر سایش زیاد بر روی رویه صندلی باید به فکر تعویض روکش صندلی ماساژور بود با ما همراه باشید تا در این مقاله به نکاتی درباره تعمیر صندلی ماساژور و تعویض روکش صندلی ماساژور آگاهی های لازم را بدست آورید.

با توجه به شرایط کنونی جامعه جهانی و همه گیر شدن بیماری منحوس کرونا، که رفتن به باشگاه‌ها و بیشتر مکان‌های ورزشی و… تعطیل شده‌اند، داشتن یک  دستگاه ماساژور در خانه  برای کاهش فشارها و استرس های ناشی از دوران کرونا بسیار کارساز خواهد بود و مقدماتی فراهم شده است که تعمیر صندلی ماساژور در منزل انجام می‌شود و نیازی نیست که این وسیله نسبتا سنگین را جابجا نمایید کافی است با نمایندگی تعمیر ماساژور تماس بگیرید، و خدمات لازم را در محیط منزل خود دریافت کنید.

مشکلات رایج و متداول صندلی ماساژور

با پیشرفت تکنولوژی مدل ها و انواع برندهای مختلفی در حوزه ماساژ در بازار عرضه ‌شوند که این امر سبب شده مشکلات گوناگونی در دستگاه‌های ماساژور به وجود آید.

هرچند که هر وسیله مکانیکی و برقی بعد از مدتی استفاده از آن، نیاز به تعمیر و نگهداری و سرویس خواهد داشت، دستگاه ماساژورهم از این قاعده پیروی می‌کند و در صورت موارد ذیل با متخصصین تعمیرات صندلی ماساژور در تهران آیکا دکور تماس بگیرید.

مواردی همچون: روشن نشدن صندلی ماساژور، خراب شدن تکنیک ها و آپشن های ماساژور و عدم عملکرد مناسب و از کار افتادن انها، خراب شدن و عدم کارکرد صحیح ریموت کنترل دستگاه، عدم کارکرد کنترل های حرارتی دستگاه، نیاز به سرویس داشتن دستگاه و موارد این چنینی از بیشترین مشکلات متداول در تعمیر صندلی ماساژور به شمار می‌آیند که هر یک ازین مشکلات را مختصر توضیح خواهیم داد.

  • خراب شدن تکنیک ها و آپشن های ماساژور و عدم عملکرد مناسب و از کار افتادن انها

اگر با همچین مشکلی مواجه شدید و دستگاه ماساژور به یکباره متوقف شد، خونسردی خودتان را حفظ نمایید و صندلی ماساژور را یکبار خاموش و روشن نمایید احتمالا این مشکل برطرف می‌شود.

اگر کارکرد ماساژور با توجه به تنظیماتی که بر اساس نحوه قرارگیری بدن شما در داخل دستگاه انجام دادید و متوجه شدید که غلتک های ماساژور به بقیه قسمت های بدن شما نمی‌رسند باید دوباره تنظیمات را انجام دهید و این سری با توجه به مکانیزم صندلی تنظیمات را ست نمایید.

اگر غلتک های نشیمن گاه و پشت صندلی حرکت نمی‌کنند از دستکاری دستگاه خودداری نمایید و برای تعمیر صندلی ماساژور با آیکا دکور تماس بگیرید تا با اعزام تکنسین متخصص تعمیر موتور را انجام دهد.

  • خراب شدن و عدم کارکرد صحیح ریموت کنترل دستگاه

اگر ریموت کنترل به هر دلیل خوب کار نکرد اتصال کابل ریموت را بازبینی نمایید و اگر کابل در آمده بود آن را دوباره متصل نمایید و در صورتی که ریموت کنترل به خوبی کار می‌کند اما صندلی کار نمی‌کند یا کابل اتصال ریموت کنترل اتصالی داشته باشد با نمایندگی تعمیر ماساژور تماس بگیرید.

  • روشن نشدن صندلی ماساژور

اگر صندلی ماساژور روشن نشد اولین کاری که باید انجام دهید کنتور برق را چک نمایید و از بودن جریان برق مطمئن شوید و در قدم بعدی فیوزها و سیم های دستگاه و پریز برق را چک نمایید تا در صورت اتصالی یا سوختن فیوز، با تعویض فیوز مشکل را حل نمایید.

  • عدم کارکرد کنترل های حرارتی دستگاه

اگر کنترل های حرارتی به خوبی نشیمن گاه و صندلی پشتی را گرم نمی‌کند با نمایندگی تعمیر صندلی ماساژور تماس بگیرید.

تعویض روکش صندلی ماساژور

رویه صندلی ماساژور به دلیل گرما و عرق گیر بودن نیاز به شستشو مداوم دارند تا از بروز بیماری‌های پوستی پیشگیری بعمل آید و اگر با چند بار شستشو متوجه شدید که رنگ روکش رفته و چین و چروک در روکش به وجود آمد موقع آن است که تعویض روکش صندلی ماساژور صورت پذیرد به راحتی می‌توانید روکش جدید خریداری شده را بر روی صندلی ماساژور خود قرار دهید، روکش های پارچه ای مزیت شستشو به وسیله ماشین لباسشویی را دارا می باشند اما بهتر است برای طول عمر بیشتر با دست شسته شوند یا به خشکشویی مراجعه کنید.

نکات مهم قبل و بعد از خرید صندلی ماساژور

  1. همواره قبل از خرید ماساژور آن را تست نمایید و با نشستن بر روی آن و انجام تنظیمات متناسب با بدن شما به عملکرد آن دقت نمایید که با بدن شما هماهنگ باشد در صورت عدم هماهنگی از خرید آن مدل اجتناب نمایید و مدل های دیگر را امتحان کنید.
  2. صندلی ماساژور را از نمایندگی های مجاز تهیه نمایید چرا که ماساژورها دارای ضمانت نامه معتبر می‌باشند و در صورت وجود هرگونه خرابی با نمایندگی ماساژور در تماس باشید.
  3. در صورت بروز هرگونه مشکل، اقدام به تعمیر یا تعویض قطعات ماساژور ننمایید و حتی الامکان با نمایندگی تعمیر صندلی ماساژور در تماس باشید.
  4. در حفظ و نگهداری و مراقبت از دستگاه ماساژور کوشا باشید چرا که وسیله ی بسیار کارامد برای شما و خانواده‌تان خواهد بود.

ثبت دیدگاه