کالیته پارچه مبلی شانل همراه مزایا

پارچه مبلی شانل

انتخاب پارچه مناسب برای تعمیرات مبل یکی از مهم‌ترین مراحل دردکوراسیون محسوب می‌شود. در حال حاظر یکی از مدل‌های پرطرفدار در بازار پارچه مبلی شانل می‌باشد. ممکن است شما نیز اسم این پارچه را در زمان خرید و انتخاب پارچه شنیده باشید. در این صفحه به بررسی ویژگی‌ها و خصوصیات این پارچه خواهیم پرداخت. تا بتوانید با کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر در زمینه مشخصات این پارچه مبلی انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید.

مشخصات پارچه مبلی شانل

پارچه مبلی‌های شانل در سری‌های مختلف و درجه کیفی متنوعی در بازار عرضه می‌شود. این پارچه‌ها معمولا به زیبایی و کیفیت بالا شهرت دارند. به همین دلیل طرفداران بسیاری را به خود حذب کرده‌اند. این مدل بسته به نوع آن می‌تواند از ابریشم، الیاف طبیعی یا مصنوعی بافته شده باشد.

بافت این پارچه به صورت مخملی و پرز کوتاه است. و تا حدودی ممکن است شما را به یاد چرم اشبالت بیندازد. نکته اینجاست که این پارچه به دو صورت ساده و طرحدار عرضه می‌شود که هر یک خصوصیات خودشان را دارند. پارچه‌های ساده معمولا به صورت خرم و مخملی هستند و اما مدل طرحدار این پارچه که آن با نام شانل به فروش می‌رسد به صورت نخی و براق است.

پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات درباره پارچه مبلی‌های دیگر و مقایسه آنها صفحات زیر را نیز مطالعه نمایید تا به جمع بندی بهتری برای انتخاب پارچه مورد نظرتان برسید: 

تفاوت پارچه مخمل و شانل در آن است که پارچه مخمل تنها یک روی پرزدار دارد اما شانل هر دو روی آن به صورت پرزدار می‌باشد و ضخامت بیشتری دارد که دوام و استحکام آن را افزایش می‌دهد و آن را به گزینه‌ای بهتر تبدیل می‌کند. پارچه‌های شانل می‌توانند علاوه بر مبل می‌توانند برای پرده، روتختی، کوسن و کارهای هنری دیگر نیز مورد استفاده قرار بگیرند. این پارچه‌ها به انواع مختلفی از جمله شانل ترک، پارچه مبلی شانل ساده و طرح‌دار تقسیم می‌شوند.

پارچه شانل ترک:

این پارچه در طرح و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود. و انتخاب مناسبی برای رویه کوبی مبلمان کلاسیک محسوب می‌شود. این پارچه از دوام بالایی برخوردار است وسطح نرم و براقی دارد. که باعث کاهش در برابر جذب آب و رطوبت می‌باشد.

پارچه شانل طرحدار:

این مدل از پارچه‌ها نقش و نگار جذابی دارند اما جنس و ظاهر آنها با مدل شانل ترک متفاوت است.

پارچه شانل ساده:

همانطورکه اشاره کردیم این نوع از پارچه تنوع رنگ بسیاری دارد و همانطور که پیداست بدون طرح و پترن می‌باشد. به همین این پارچه‌ها را می‌توان به خوبی با سایر اجزا ترکیب کرد و از آن در مبل‌های راحتی، مدرن، کلاسیک و یا نئوکلاسیک استفاده نمود.

پارچه مبلی ساده و بدون طرح شانل

کالیته پارچه مبلی شانل

این پارچه ها در دو مدل طرحدار و ساده یافت میشوند. بنابراین دست خریداران را از بابت انتخاب طرح و رنگ زمان رویه کوبی مبل و تعویض پارچه مبلی باز می‌گذارند. و افراد می‌توانند بر اساس نوع مبلمان و طرح آن بهترین انتخاب متناسب با آن را داشته باشند. خوشبختانه رنگ بندی این پارچه نیز از تنوع بالایی برخوردار است و شما می‌توانید از تناژهای مختلف رنگی، رنگ‌بندی مورد نظرتان را انتخاب کنید. رنگ‌هایی مثل نقره‌ای، کرم، قهوه‌ای و نسکافه‌ای طرفداران بسیاری دارد و می‌تواند به خوبی با سایر جزئیات دکوراسیون و فضا هماهنگ شود.

قیمت پارچه مبلی شانل

همانطور که اشاره کردیم پارچه مبلی‌های شانل سه نوع متفاوت دارند و به همین خاطر قیمت تمام شده هر یک از این پارچه‌ها با دیگری متفاوت است. به طور مثال قیمت تهیه یک متر پاچه شانل ترک از مدل ساده  قاعدتا بالاتر است. همچنین محلی که شما پارچه را از آن خریداری می‌کنید می‌تواند نقش مهمی در قیمت‌گذاری آن داشته باشد. و در مراکز و استان‌های مختلف تعرفه‌های تفاوتی برای آن ارائه می‌شود.

یکی دیگر از موارد بسیار مهم برای قیمت پارچه مبلی ها و بخصوص پارچه شانل درجه کیفیتی آن، نوع بافت و نخ بکار رفته در آن می‌باشد. همین عامل باعث می‌شود تا شما بتوانید این پارچه را با رنج و بازه قیمتی متفاوتی در بازار ببینید و تهیه کنید. این پارچه ها در دو نوع وارداتی و تولید ایران در بازار موجود هستند. که هر کدام از آنها با قیمت متفاوتی قابل خرید هستند. در این بین بهتر است که کیفیت را نیز درنظر بگیرید.

معایب و مزایای پارچه شانل

همچون سایر پارچه‌های بررسی شده در صفحه آیکا دکور این پارچه مبلی شانل نیز دارای نقاط ضعف و قدرت مختص به خود می‌باشد. که در ادامه بیشتر به خصوصیات و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت. تا شما بتوانید در زمان خرید با درنظر گرفتن نکات انتخاب بهتری داشته باشید.

بررسی مزایا:

یکی از مزایای بزرگ این پارچه‌ها قابلیت استفاده مستمر و مداوم از آنها به دلیل مقاومت بالای آنها می‌باشد. همین عامل پارچه مبلی‌های شانل را تبدیل به گزینه‌‌ای مناسب برای مبل‌هایی پر استفاده می‌کند. بنابراین شما بدین وسیله می‌توانید مطمئن باشید که پارچه‌ای که انتخاب کرده‌اید، پس از مدت کوتاهی دچار پارگی، ساییدگی و پوسیدگی نمی‌شود. برخی دیگر از ویژگی‌های این پارچه به صورت موردی شامل موارد زیر می‌باشد:

  • مقاومت نسبی در برابر رطوبت و نفوذ آب
  • طرح بندی و رنگ‌های متنوع
  • امکان تهیه و خرید آسان آن در فروشگاه‌ها و مراکز عرضه پارچه مبلی
  • تراکم بالای بافت و استحکام بالا دو رو پرزدار بودن برخی از مدل‌ها و ضخامت بالا نسبت به سایر پارچه‌ها
پارچه مبلی طرحدار شانل

تحلیل معایب:

به طور کلی نمی‌توان ایراد جدی از این پارچه گرفت. پارچه‌های شانل می‌توانند انتخاب‌های بسیار مناسبی برای طرفداران مبل‌های نئوکلاسیک، کلاسیک و یا حتی راحتی باشند. اما درصورتی که درجه‌های کیفیتی پایین این پارچه را برای خرید انتخاب کنید، باید انتظار عمر مفید کمتری را هم برای آن داشته باشید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با اندکی هزینه بیشتری جنسی با دوام بالاتر تهیه کنید.

همچنین پارچه‌های شانل می‌توانند حساسیت بیشتری در برابر شستشو داشته باشند و بهتر است. برای این کار از شوینده و روش‌های استاندارد استفاده کنید تا کمترین آسیب به پارچه شما وارد شود.

در پایان

در صورتی که قصد خرید پارچه مبلی شانل را دارید بهتر است حتما از کیفیت آن مطمئن شوید. برای این کار بهتر است پارچه را به صورت مورب بکشید تا از مقاومت بافت آن مطمئن شوید. در صورتی که بافت و نخ‌ها تغییر شکل بدهند می‌توان به این نتیجه رسید که کیفیت کار چندان مطلوب نیست.

در این صفحه سعی کردیم تا با بررسی نقاط ضعف و قدرت پارچه مبلی‌ های شانل به شما در داشتن خریدی بهتر کمک کنیم. درصورت لزوم درباره کسب اطلاعات درباره خدمات رویه کوبی و خدمات تعمیر مبل آیکا دکور از سایر بخش‌های سایت نیز بازدید کنید و یا با مشاوران تماس بگیرید.

ثبت دیدگاه