کالیته پارچه مبلی مسکو همراه قیمت

پارچه مبلی مسکو

انتخاب پارچه مبلی مناسب می‌تواند یکی از مهم‌ترین اقدامات در زمان تعمیرات مبل محسوب شود. به همین دلیل است که ما با بررسی پارچه مبلی مسکو و مشخصات آن سعی کردیم تا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. تنوع قیمتی و جنس پارچه‌ها در بازار ممکن است شما را کمی سردرگم کند. اما با شناخت هر پارچه و خصوصیات آنها می‌توانید بهترین انتخاب را بر اساس نیاز و شرایطتان داشته باشید.

درنظر گرفتن پارچه مبلی مناسب می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در ظاهر و جلوه دکوراسیون فضا داشته باشد. از طرفی دیگر لازم است که شما باشناخت دقیق پارچه‌ها مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید تا در کنار زیبایی کارایی و دوام را مد نظر قرار داده باشید. به همین خاطر در این صفحه از آیکا دکور به بررسی مشخصات و جزئیات پارچه مبلی مسکو خواهیم پرداخت.

قیمت پارچه مبلی مسکو

پارچه مبلی های مسکو نیز همانند بسیاری دیگر از پارچه‌های بازار در دو نمونه تولید داخل و چینی موجود است. بنابراین شما می‌تواند رنج قیمتی و کیفیتی مختلفی را برای آن در بازار مشاهده کنید. همچنین نواسانات قیمت ارز نیز در بی ثباتی هزینه‌های خرید هر متر از این پارچه بی تاثیر نیست. و نمی‌توان یک قیمت دقیق و مستند برای آن ارائه داد.

اگرچه نمونه‌های وارداتی عموما درجه کیفیتی بالاتری دارند. اما به طور کلی قیمت پارچه مبلی در سالهای اخیر تغییرات چشمگیری داشته که ممکن است خرید و انتخاب آن را برای افراد مشکل کند. به طور کلی درجه بندی کیفیت و محل خرید پارچه نقش مهمی را در قیمت گذاری آن ایفا می‌کند. قیمت این پارچه در بازار در حال حاظر بیش از 120 تومان می‌باشد.

مشخصات پارچه مبلی مسکو

پارچه مبلی مسکو یکی از محبوب‌ترین پارچه‌ها در بازار محسوب می‌شود. به دلیل جنس چرم پارچه بودن، از دوام و استحکام بالایی برخوردار است. زمانی که آن را لمس می‌کنید نرمی، لطافت و پترن چشم نواز آن توجه شما را به خود جلب می‌کند. جنس ابریشم گونه و مخملی آن باعث می‌شود تا جلوه بسیار زیبایی بعد از رویه کوبی پیدا کند. این پارچه خواب بسیار کم و پرزهای بسیار کوتاهی دارد. اما تیره و روشن شدن و سایه‌های ایجاد شده بر روی آن به زیبایی آن می‌افزاید. جنس این پارچه 100درصد از پلی استر است.

کالیته پارچه مبلی مسکو

کالیته رنگی پارچه مبلی مسکو شامل رنگ بندی متنوعی از تناژ تیره تا روشن می‌شود. بنابراین در رنگ بندی آن می‌توانید از رنگ‌های گرم، سرد، خنثی و براق را پیدا کنید. همین دلیل می‌تواند آن را تبدیل به انتخاب مناسبی برای انواع دکوراسیون‌ و سلیقه‌های مختلف کند.

پاچه‌های مسکو بدون هیچ طرح اضافه و گلداری هستند. پس بنابراین تنها با منتقل کردن حس چرمی و مینیمال می‌توانند با کوسن‌های طرح دار و سایر المان‌های فضا به خوبی منطبق شوند. به همین دلیل نیز کاربرد این پارچه بیشتر برای مبلمان راحتی، چستر، مبل ال و مدرن دیده می‌شود. و اصلا انتخاب مناسبی برای سبک‌های کلاسیک بشمار نمی‌آیند. اگرچه رنگ‌بندی کالیته چینی تنوع بیشتری را شامل می‌شود و در حدود 25 طیف رنگی مختلف را در خود جای داده است. اما کالیته ایرانی در حدود 15 تا 20 دارد. که از این لحاظ انتخاب شما را محدود می‌کند.

مشخصات پارچه مبلی مسکو

پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات درباره پارچه مبلی‌های دیگر و مقایسه آنها، صفحات زیر را نیز مطالعه نمایید تا به جمع بندی بهتری برای انتخاب پارچه مورد نظرتان برسید:

معایب و مزایای پارچه مسکو

همانند سایر پارچه‌های موجود در بازار این پارچه مسکو نیز بدون نکات مثبت و منفی نیست. به همین دلیل در این بخش با ارائه اطلاعات درباره مزایا و معایب این پارچه به شما کمک می‌کنیم تا با درنظر گرفتن آنها انتخاب بهتری داشته باشید. و درنهایت رضایت بیشتری از خریدتان داشته باشید.

معرفی مزایا:

جنس زیبا و جذاب این پارچه می‌تواند آن را تبدیل به گزینه مناسبی برای علاقه مندان به مبل‌های چرمی کند. زیرا بافت چرم، پارچه مسکو برخی از معایب چرم را شامل نمی‌شود و قاعدتا انتخاب بصرفه تری نسبت به چرم باکیفیت می‌باشد. 

این پارچه استحکام و بافت بسیار محکمی دارد که آن را می‌تواند تبدیل به انتخابی مناسب برای مبل‌هایی با استفاده مداوم و مستمر کند. بنابراین شما می‌توانید پارچه مبلی مسکو را برای فضاهای خانگی، اداری و یا عمومی مثل سالن‌ها درنظر بگیرید.

طول عمر مفید و بهره وری این پارچه بسیار مطلوب است و شما می‌توانید مدت زیادی بدون پارگی و یا پوسیدگی از آن استفاده نمایید. همچنین بافت این پارچه می‌تواند به گونه‌ای ضد آب، ضد شعله و ضد لک باشد. این خصوصیات پارچه مسکو درجه یک است که می‌توانید به خوبی از آن برای مدت طولانی استفاده کنید.

تحلیل معایب:

انتقال گرما یکی از نقاط ضعف و معایب همیشگی پارچه‌های پرزدار یا مخملی محسوب می‌شود. بنابراین ممکن است که با نشستن طولانی مدت بر روی آن احساس گرما کنید. این مسئله مخصوصا برای فصل تابستان و یا فضاهایی با محدودیت تهویه نیز اهمیت ویژه ای پیدا میکند که باید آن را نیز درنظر بگیرید.

یکی از اولین معایب این پارچه‌ها قیمت بالای آنها نسبت به سایر پارچه‌ها است. گرچه نمونه‌های ایرانی این پارچه قیمت پایین تری دارند اما اگر می‌خواهید جنسی با دوام و با کیفیت داشته باشید، لازم است تا هزینه بیشتری کنید.

کالیته پارچه مبلی مسکو

در پایان

خوشبختانه پارچه مبلی مسکو در اکثر مراکز فروش پارچه موجود می‌باشد و شما می‌توانید در صورت تمایل رنگ بندی‌های مختلف آن را مشاهده و مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. توصیه ما به شما این است که درصورتی که خرید این پارچه را دنظر قرار داده اید حتما به کیفیت آن نیز توجه کنید و با اندکی هزینه بیشتر جنس درجه یک و با دوام را تهیه کنید.

در این محتوا سعی کردیم تا با بررسی مزایا، معایب و مشخصات پارچه مبلی مسکو به شما برای خرید این پارچه کمک کنیم. شما با بررسی سایر مدل‌های پارچه از طریق صفحه آیکا دکور می‌توانید اطلاعات بیشتری در زمینه سایر پارچه‌های دیگر نیز کسب کنید.

ثبت دیدگاه