هزینه پارچه مبلی پورشه و مزایای آن

پارچه مبلی پورشه

اگر قصد انتخاب پارچه رو مبلی را دارید احتمالا یکی از مواردی که به آن برخورد می‌کنید پارچه‌های مبل پورشه است. اگرچه گستردگی متریال‌های پارچه زیاد است اما برخی از انواع موجود طرفداران بیشتری در بین مصرف کنندگان دارد. و می‌تواند به عنوان گزینه‌ای مطلوب به خریداران پیشنهاد شود.

پارچه های پورشه نیز از انواعی هستند که میتوانند برای کوشن و رویه مبل انتخاب‌های خوبی بشمار بیایند. امروزه نیز این پارچه را می‌توان در اغلب فروشگاه‌های عرضه پارچه رومبلی پیدا کرد. در این محتوا از آیکا دکور به بررسی این نوع از پارچه برای تعمیر مبل و همچنین خصوصیات آن خواهیم پرداخت.

به طور کلی پارچه مبلی پورشه شباهت‌های بسیاری با پارچه مازراتی یا پارچه مبلی جاسمین دارد. جنس آن را می‌توان صاف، لطیف و مخملی توصیف کرد که همین صفات باعث بیشتر شدن تشابه های آن با مازراتی می‌شود. به علت واردات بخش اعظم این پارچه از چین و تولیدات نمونه‌های مشابه در ایران آن را می‌توان به عنوان گزینه‌ای اقتصادی پیشنهاد داد. اگر شما هم به دنبال رویه کوبی یا تعویض مبلمانتان هستید می‌توانید با شناخت ویژگی‌های این مبل به جمع بندی بهتری برسید.

پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات درباره پارچه مبلی‌های دیگر و مقایسه آنها مقالات زیر را نیز مطالعه نمایید تا به جمع بندی بهتری برای انتخاب پارچه مورد نظرتان برسید:

قیمت هر متر پارچه مبلی پورشه

براساس نوسانات قیمت جنس های وارداتی نمی‌توان بازه قیمتی دقیقی برای این پارچه‌ها تعیین کرد. از آنجایی که بخشی از سهم پارچه‌های رو مبلی تولید داخل و بخش دیگری وارداتی هستند می‌توان اینطور پیش بینی کرد که قیمت نمونه‌های ایرانی به نسبت کمتر از پارچه‌های وارداتی هستند.

البته درجه کیفی در هر مدل نیز نقش بسیار مهمی در قیمت نهایی آن دارد. زیرا در فروشگاه های مختلف شما می‌توانید یک نوع کالا را با چندین درجه کیفیت مختلف پیدا کنید. یکی دیگر از موراد تاثیرگذار در قیمت خرید هر متر پارچه مبلی پورشه محل خرید آن است. بنابراین در هر منطقه‌ای از تهران و یا حتی استان‌های مختلف قیمت یکسانی وجود ندارد. اما به طور کلی اگر به دنبال انتخابی به صرفه و اقتصادی هستید می‌توانید پارچه‌های پورشه یا حتی مازراتی را درنظر بگیرید.

پارچه مبلی پورشه

معایب و مزایای پارچه مبلی پورشه

پارچه های پورشه نیز همانند سایر پارچه ها بدون ایراد نیست. نکته مهم اینجاست که شما با شناخت دقیق نقاط ضعف و قدرت این متریال عملکرد آن را با نیازهایتان مطابقت داده و سپس دست به انتخابی هوشمندانه بزنید بنابراین ما در این بخش به تحلیل مزایا و معایب پارچه مبلی پورشه خواهیم پرداخت. تا اطلاعات مفیدی درباره آن به شما بدهیم.

معرفی مزایا:

این پارچه‌ها نیز طیف گسترده ای از رنگ را شامل میشود. و خوشبختانه شما می‌توانید از بین تنوع بالایی از رنگ‌های سرد و گرم و یا حتی خنثی، بهترین پالت رنگی را برای فضایی که درنظر دارید انتخاب کنید. همچنین این پارچه‌ها به سادگی قابل شستشو هستند و در صورت بکار گیری‌های اصولی می‌توان آنها را به صورت دوره ای شستشو کرد. برخی دیگر از مزایای این پارچه از جمله موراد زیر می‌باشد:

  • نرمی و لطافت جنس پارچه
  • کوتاه بودن پرزهای پارچه پورشه باعث می‌شود ایجاد سایه روشن‌ها جلوه بسیار زیبایی برای مبلمان داشته باشد.
  • مقاومت بالا در برابر لکه و نفوذ آب داشتن خواب کمتر در مقایسه با سایر پارچه‌ها
  • پارچه پورشه ضد حساسیت و آنتی باکتریال می‌باشد
  • تنوع بالا در رنگ بندی کالیته و بازه قیمتی در بازار

تحلیل معایب:

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم از آنجایی که این پارچه ها در درجه کفی‌های متفاوتی در بازار موجود هستند، گاها انتخاب غلط می‌تواند برای افراد دردسر ساز باشد. به همین خاطر توجه به کیفیت یکی از نکات بسیار مهم در طول عمر و افزایش بهره وری پارچه مبلی در زمان انجام خدمات رویه کوبی مبل محسوب می‌شود.

عدم مطابقت این پارچه با سبک مبلمان کلاسیک را می‌توان یکی ازمحدودیت‌های این پارچه دانست. همچنین به دلیل بافت ظریف این پارچه استفاده مداوم و مستمر آن میتواند باعث فرسایش و ساییدگی بخش‌هایی از آن در طول زمان شود.

یکی از نکات مهم در انتخاب پارچه مبلی شناخت انواع است. بنابراین شما می‌توانید با مطالعه مقالات بیشتر در صفحه آیکا دکور درباره سایر پارچه ها اطلاعات کسب کنید و مقایسه کنید تا در نهایت بهترین انتخاب را برای انتخاب پارچه مبلی داشته باشید.

مقایسه پارچه مازراتی و پورشه

از آنجایی که این دو پارچه شباهت‌‌های بسیاری با یکدیگر دارند لازم دانستیم با بررسی تفاوت‌ها و ویژگی‌های هر یک به شما در شناخت و انتخاب بهتر بین این دو پارچه کمک کنیم. بنابراین با مطالعه این بخش می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

از لحاظ جنس دو پارجه هر دو را می‌توان لطیف، مخملی و پرز کوتاه معرفی کرد. تفاوت عمده این دو پارچه را میتوان از طرح و بافت آنها تشخیص داد. همانطور که اشاره کردیم پارچه مبلی پورشه بافتی کاملا صاف و یکدست دارد. این در صورتی است که پارچه‌های مازراتی را می‌توان با بافت طرح دار و برجسته از سایر موارد متمایز کرد. همین برجستگی‌ها و خطوط بوجود آمده بر روی آنها میتوان جلوه‌ای جذاب به مبلمان بدهد. 

هر دو این پارچه‌ها تنوع رنگی بالایی دارند و مناسب رویه کوبی مبل‌های سبک کلاسیک یا سلطنتی نیستند. از این رو آنها را می‌توان به عنوان انتخابی بهتر برای مبلهای مدرن و یا راحتی معرفی کرد. همچنین تنوع بافت‌های مختلف در پارچه مازراتی در نمونه‌هایی مثل پورشه دیده نمی‌شود.

مشخصات پارچه مبلی پورشه

در پایان

در انتها پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب و تعویض پارچه رو مبلی از یک فرد متخصص کمک بگیرید. و با تکیه بر سبک و دکوراسیون منزلتان مناسب‌ترین جنس و رنگ را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که یکی از مسائل بسیار مهم در ماندگاری و بهره وری مبلمان جنس پارچه رویه آن است. بنابراین سعی کنید با اندکی هزینه بیشترین بهترین‌ها را انتخاب کنید.

ثبت دیدگاه